خروش مردم استان اردبیل در حمایت از مردم فلسطین

همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و روزه دار استان اردبیل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش در غزه به خیابان‌ها آمدند.
کد خبر: ۱۴۵۱۰۲۵

به گزارش جام جم آنلاین،همزمان با سراسر کشور و ملت‌های آزاده جهان، مردم ولایی و روزه دار استان اردبیل در خیابان‌ها و مسیر‌های تعیین شده حضور یافتند تا ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و قدرت‌های استکباری و سکوت و بی عملی کشور‌های اسلامی را محکوم کنند.
راهپیمایی روز قدس امسال از این جهت حائز اهمیت می‌باشدکه حدود ۶ ماه است رژیم صهیونیستی از زمین و هوا مردم مظلوم غزه را تحت محاصره و انواع حملات قرار داده، به طوری طی این مدت بیش از ۳۳ هزار نفر اعم از زن و مرد و کودک به شهادت رسیده اند، بیش از ۷۰ هزار نفر مجروح شده اند و غزه تبدیل به تلی از خاک شده است.
این در حالی است که این جنایت‌ها با سکوت توام با رضایت قدرت‌های استکباری انجام می‌شود و این قدرت‌ها از سازوکار‌های پیش بینی شده در نهاد‌هایی مانند شورای امنیت استفاده نمی‌کنند و این رژیم همانند گذشته هیچ اعتنایی به قطعنامه‌های توخالی شورای امنیت نمی‌کند.
رژیم صهیونیستی طی این ۶ ماه غزه را تحت محاصره شدید قرار داده و از گرسنه نگه داشتن مردم غزه به عنوان یک ابزار و سلاح استفاده می‌کند.
از سوی دیگر این رژیم منحوس ابتدایی‌ترین و بدیهی‌ترین قواعد حقوق بشری از جمله حقوق بشر دوستانه را هم در این حملات رعایت نمی‌کند به طوری که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه مانند بیمارستان شفا صحنه فجیع‌ترین جنایات این رژیم در این مدت بوده است با وجود جنایت‌های بی رحمانه و استفاده از انواع تسلیحات پیشرفته این رژیم نتوانسته است به اهداف اعلامی خود دست یابد.
به همین مناسبت مردم شهر‌ها و روستا‌های اردبیل در مسیر‌های اعلام شده حاضر شده‌اند تا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و لزوم توقف جنایت‌های غیر انسانی صهیونیست‌ها فریاد بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها