امام جمعه موقت گرگان:

نمایندگان مجلس قوانین را با هدف رفع مشکلات مردم تصویب کنند

امام جمعه موقت گرگان گفت: مردم حضوری پرشکوهی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه داشتند و لازم است منتخبین آنان در مجلس شورای اسلامی قوانین را در جهت رفع مشکلات جامعه نصویب کنند.
امام جمعه موقت گرگان گفت: مردم حضوری پرشکوهی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه داشتند و لازم است منتخبین آنان در مجلس شورای اسلامی قوانین را در جهت رفع مشکلات جامعه نصویب کنند.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۷۲
نویسنده شبیر دائمی

محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: نمایندگان باید مسائل و مشکلات را در زمینه‌های مختلف رصد و در جهت حل آن گام بردارند.

وی بیان کرد: اگر نماینده‌ای می‌خواهد چهار سال در مجلس باشد و حرفی نزد و کاری از پیش نبرد، در منزل بنشیند، بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان با وضع قوانین مرتبط در حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی، می‌توانند مشکلات، انتظارات و توقعات موکلین خود را برطرف کنند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: از سوی دیگر نیاز است تا افرادی که به مجلس راه می‌یابند، متخصص در حوزه‌های مختلف باشند و اگر فردی توانایی و تخصص ندارد، نباید داوطلب شود.

لیوانی افزود: مسوولان به وجود مشکلات در جامعه اذعان دارند، اما لازم است که این افراد ریشه مشکلات را شناسایی و برای حل آن تلاش کنند.

وی اضافه کرد: مسوولان قوای مختلف باید دست به دست هم برای حل مشکلات گام بردارند تا مردم نسبت به جامعه و نظام راضی باشند.

امام جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این نهاد انقلابی در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ به دستور امام راحل با هدف حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان تشکیل شد.

وی همچنین با گرامیداشت هقته منابع طبیعی (۱۵ تا ۲۱ اسفند ماه) گفت: همه می‌دانیم درخت و سبزه بکی از نعمت‌های خداست که برای روح انسان مفید است و فواید و آثار طبیعی زیادی دارد.

امام جمعه موقت گرگان افزود: وجود سرسبزی و طبیعت باعث طراوت، نشاط و شادابی روح افراد می‌شود که لازم است ما قدر فضای سبز و طبیعت را بدانیم و آن را حفط کنیم.

وی یادآور شد: برخی از کشورها درآمد خوبی از محل فروش چوب درختان دارند و حتی با هدف همین درآمدزایی اقدام به کاشت برخی از درختان خاص و مورد نظر می‌کنند که در مواقع لازم با قطع آنان، درآمدزایی کنند.

در حاشیه برگزاری نماز جمعه امروز گرگان، میزهای خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت سالروز تاسیس این بنیاد و هفته منابع طبیعی در مصلی دایر شد.

همچنین پس از اقامه نماز نهال رایگان بین مردم توزیع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها