قشر کار و کارگر اردبیل به تولید امید در استان و کشور کمک کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از جامعه کار و کارگری خواست با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به تولید امید در استان و کشور کمک کنند.
کد خبر: ۱۴۴۶۰۶۵

به گزارش جام جم آنلاین،از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، رضا قاسمیان روز سه‌شنبه در جمع تعدادی از اعضای تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و انجمن‌های صنفی استان اردبیل با اشاره به توانمندی‌های موجود در کشور و لزوم وجود اراده برای پیشبرد هدف‌ها و پیشرفت در صنایع و بخش‌های مختلف، از جامعه کار و تولید استان خواست در انتخابات پیش‌رو در کنار هم و در راستای پیشبرد منافع و تسریع در حل مشکل‌های کشور نقش خود را ایفا نمایند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه شاید در برخی حوزه‌ها به دلیل توسعه نامتوازن رشد کمتری داشتیم، اما با توجه به تاثیرگذاری و نقش مردم و منتخبان آنها در پیشرفت، روند مثبت و امیدبخش در کشور حالت پایدار به خود گرفته و آینده روشنی را نوید می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: دشمنان از حرکت کشور در مسیر استقلال و پیشرفت هراس دارند و یکی از دلیل‌های دشمنی آنها این است که کشور مسیر استقلال سیاسی، امنیتی و اقتصادی را طی می‌کند و توانسته است که نیازهای خود را با خودباوری و کار و تلاش تامین و تضمین نماید.

فعالیت ۲۷۰ تشکل کارگری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز به وجود ۲۷۰ تشکل کارگری در این استان اشاره کرد و گفت: همراهی تشکل‌ها با این اداره‌کل موجب حاکم شدن آرامش در فضای کار و تولید استان شده است.

بهروز رحیم‌زاده به حضور پرشور این تشکل‌ها به همراه جامعه مخاطبانشان در مراسم ملی از جمله جشن‌های پیروزی انقلاب اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد: همه ظرفیت‌های این تشکل‌ها در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز استفاده شود تا با مشارکت فعالشان، زمینه‌ساز انتخاباتی پرشور در استان اردبیل شوند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و استان اردبیل که پنج حوزه انتخابیه دارد، از هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری برخوردار است.

بنابر اعلام ستاد انتخابات استان اردبیل، یک هزار و ۳۸۳ صندوق شامل ۶۱۳ صندوق شهری و ۷۷۰ صندوق روستایی برای اخذ رای در نقاط مختلف این استان پیش‌بینی شده است و حدود ۳۰ هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در فرایند برگزاری انتخابات پیش‌رو مشارکت خواهند داشت.

استان اردبیل که با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر (بر اساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵) در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد، در این دوره از انتخابات بیش از یک میلیون نفر از ساکنانش واجد شرایط رای دادن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها