مدیر کل محترم کمیته امداد استان بوشهر خبرداد؛

پرداخت بسته های حمایتی به 43 خانوار دارای فرزند 3 قلو

با حضور عضو هیات امنای کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر

جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر با حضور حسین انواری، عضو هیات امنای کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۶۰

به گزارش جام جم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مراسم تجلیل از سه هزار خانوار خودکفا شده تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر و تکریم یاوران اشتغال و کارآفرینان و نخبگان به همراه افتتاح نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای مددجویان این استان با حضور حسین انواری، عضو هیات امنای کمیته امداد برگزار شد.
عضو هیات امنای کمیته امداد در این مراسم با تبریک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: قیام حضرت امام(ره) که از سال 41 تا 57 طول کشید و باید اشاره کنم فعالیت کمیته امداد به صورت غیر رسمی از سال 1341 برای کمک به خانواده شهدای و مبارزان آغاز شد.
وی افزود: در سال 1357 که انقلاب به پیروزی رسید، کمیته امداد از خفا در آمد و به صورت آشکار به کمک و یاری خانواده‌های نیازمند پرداخت.
انواری با بیان اینکه خدمات کمیته امداد مبتنی بر تکریم نیازمندان است، اظهار کرد: تکریم یعنی اینکه دست کسی را بگیریم و بلند کنیم. این نهاد که به فرمایش حضرت امام(ره)  ایجاد شد، تا امروز منشاء خدمات زیاد و ارزنده‌ای برای قشر محروم و مستضعف جامعه بوده و هست.
عضو هیات امنای کمیته امداد خاطرنشان کرد: امروز در بوشهر وقتی اعلام می‌شود 3 هزار خانوار به خودکفایی و خود اتکایی رسیده‌اند، برای این کار زحمات زیادی کشیده شده و زمینه‌سازی شده تا اعتماد به نفس خانواده‌ها ارتقا یافته و روی پای خوشان بایستند.
وی گفت: خیلی از این افرادی که امروز توانمند شدند و می‌توانند خودشان و حتی چندین نفر را کنار خودشان به کار و در آمد برسانند، در ابتدا از آینده بیم داشتند ولی کمیته امداد توانست این امید را ایجاد کنند و افراد را به خودباوری برساند. 
انواری افزود: امروز به این عزیزان سرمایه داده می‌شود و تکریم می‌شوند تا بر روی پای خود بایستند. البته نواقصاتی هست که باید گره‌ها را باز کنیم. 
 
برگزاری جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر
 
برگزاری جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها