۳۰۲ زندانی جرائم غیرعمد امیدشان به کمک خیران

هم اینک ۳۰۲ محکوم مالی در زندان های کهگیلویه و بویراحمد به سر می برند که امید است با کمک خیران، رضایت شاکیان و شورای حل اختلاف این افراد از زندان آزاد شوند.
کد خبر: ۱۴۴۳۱۹۳
به گزارش جام جم آنلاین،مدیرعامل ستاد دیه استان گفت: امید است در ماه های آخر سال برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومان مالی و غیر عمد در زندان به سر می برند را از زندان آزاد کنیم.
عباس فلاحتی افزود: با تلاش و پیگیری های این ستاد، اعضای شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها و گرفتن رضایت از شکات ۱۹ زندانی با محکومیت مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.
وی ادامه داد: بدهی این افراد بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال بود که با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه، شاکیان ۲۶ میلیون ریال این مبلغ را بخشیدند.
فلاحتی از خیران و مردم نوع دوست استان خواست برای کمک به این گونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج مراجعه و یا وجوه نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها