توزیع مدت‌دار نهاده‌های دامی در همدان

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع مدت‌دار نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت: علاوه بر توزیع نقدی، نهاده‌های مورد نیاز دامداری‌ها به صورت مدت‌دار چهار و شش ماهه با هدف افزایش تولید گوشت قرمز توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۲۶۳۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، عادل بصیری با اشاره به روند رو به رشد احیای واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال دامداری در سطح استان همدان، اظهار کرد: تمرکز سازمان جهادکشاورزی بر احیای واحدهای نیمه‌فعال و راکد است.

وی با بیان اینکه افزایش تولید و اشتغال با احیای واحدهای راکد ارتقاء بهره‌وری به حساب می‌آید، افزود: بیش از ۷۰ درصد واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال در این حوزه مشکل نقدینگی دارند.

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان در ادامه یادآور شد: تخصیص مدت‌دار نهاده‌های مورد نیاز واحدهای دامداری از اقدامات دیگر این حوزه است به طوریکه علاوه بر توزیع نقدی نهاده‌ها تخصیص مدت‌دار نیز پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر اینکه نهاده‌های مدت‌دار چهار و شش ماه از دو ماه گذشته‌ در استان توزیع شده است، مطرح کرد: ذرت چهار ماه و جو شش ماه با ضمانت بانکی یا با چک و سفته تحویل دامدار می‌شود و این اقدامی در راستای رفع مشکل توزیع نهاده است.

بصیری در پایان تأکید کرد: ذرت، جو و سویا در دسترس دامداران قرار دارد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها