آینده اسلام در آفریقا بسیار روشن و امیدبخش است

رهبر شیعیان نیجریه گفت: آینده اسلام در آفریقا بسیار روشن و امیدبخش است و هرچه جلوتر می‌رویم فروغ اسلام در آفریقا بیشتر تابیده می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۲۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین،رهبر شیعیان نیجریه در نشست مشترک مدیران نهاد‌های حوزوی با رهبر شیعیان نیجریه برای بررسی راهکار‌های گسترش و ترویج معارف اهل بیت علیه السلام در آفریقا با قدردانی از تلاش‌های حوزه علمیه قم در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام گفت: آینده اسلام در آفریقا بسیار روشن و امیدبخش است و هرچه جلوتر می‌رویم فروغ اسلام در آفریقا بیشتر تابیده می‌شود.

 شیخ زکزاکی با بیان اینکه امروز همه مسائلی که در دنیا و به ویژه در آفریقا رخ می‌دهد را ناشی از مجاهدت‌های علمی حوزه علمیه قم است گفت: باید همکاریمراکز دینی آفریقا با حوزه علمیه قم بیشتر شود.

وی با اشاره به برخی حوادث در غزه این جنایات صهیونیست‌ها را مصداق واقعی یک نسل کشی کاملاً آشکار دانست و تاکید کرد: دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها اگر قدرت داشته باشند این جنایات را بر سر همه ملت‌های اسلامی اعمال خواهند کرد.

وی افزود: غزه نمونه و نمادی از امت اسلام است و رزمندگان آن در خط مقدم مبارزه با تمام کفر قرار دارند و وظیفه علما و امت اسلامی این است که با هوشیاری حوادث غزه را دنبال کنند.

رهبر شیعیان نیجریه همه امت اسلام را به اتحاد و همدلی در برابر استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل فراخواند و افزود: آنگونه که خداوند متعال فرموده‌اند اگر امت اسلامی متحد و یکدست نباشند دشمنان علیه آنها فجایع بزرگی را مرتکب خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها