دعوت مخترع اردبیلی به جشنواره اختراعات سوئیس

مخترع اردبیلی با ثبت دستگاه تولید آب از هوای فشرده به مراسم اختتامیه جشنواره اختراعات سوئیس راه یافت.
کد خبر: ۱۴۴۰۰۴۵

به گزارش جام جم آنلاین،فرامرز حسن‌زاده مخترع جوان اردبیلی با ارائه اختراعی در حوزه سیستم‌های هوشمند آبیاری به جشنواره اختراعات سوئیس راه یافت.
این مخترع اردبیلی دارنده دو بورسیه شغلی و صاحب ۱۷۰ اختراع و ابتکار ثبت شده در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی است.
حسن‌زاده با تشریح اختراعات اخیر خود در زمینه آب گفت: این اختراع در زمینه تولید آب با هوای فشرده است که در ابعاد مختلف قابلیت اجرایی دارد.
وی به وضعیت آب شرب در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به بروز خشکسالی در کشور و کمبود آب شرب در مناطق مختلف این اختراع می‌تواند کمک زیادی در تأمین آب شرب مردم مفید واقع شود.
این مخترع اردبیلی به مقایسه اختراع خود با دستگاه‌های مشابه خارجی پرداخت و گفت: دستگاه تولید و تصفیه آب در مقایسه با مشابه خارجی از مزیت‌های فراوانی همچون میزان تولید در مقیاس‌های مختلف و همچنین کیفیت آب آشامیدنی بهتر برخوردار است.
وی به تکنولوژی هوش مصنوعی نیز اشاره کرد و گفت: این دستگاه با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌ها می‌تواند مشکلات آب در مناطق مختلف را تا راندمان ۹۰ درصد کاهش دهد.
حسن‌زاده در خصوص راهیابی اختراعش به جشنواره سوئیس نیز گفت: دستگاه تولید آب با هوای فشرده توسط هیئت داوران جشنواره اختراعات و نوآوری‌های سوئیس که همه ساله در دانشگاه زونیخ برگزار می‌شود در دو بخش مورد تأیید قرار گرفته و دعوت نامه‌ای رسمی برای حضور در مراسم رونمایی اختراع فوق در ژنو سوئیس ارسال شده است.
وی تصریح کرد: از سایر جشنواره‌های اختراعات و ابتکارت کشورهایی اروپایی نیز دعوت نامه‌های متعددی برای حضور و نمایش این اختراع مهم دریافت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها