مدیرعامل شرکت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛

شست‌وشوهای غیر ضروری را به ساعات پایانی سال موکول نکنید

در پاییز سال 1402 رقم خورد؛

ثبت بیش از 172 هزار تماس با مركز ارتباط با مشتريان شرکت آبفا استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیش از 172 هزار تماس در پاییز سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان ما به ثبت رسیده است. 
کد خبر: ۱۴۳۹۰۴۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به گزارش عملکرد مركز ارتباط با مشتريان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: 172 هزار و 106 تماس در پاییز سال جاری توسط این مرکز به ثبت رسیده که از این تعداد، 67 هزار و 587 تماس توسط سیستم و 92 هزار و 255 تماس توسط كارشناسان پاسخگويي شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: 27 هزار و 339 تماس برای برنامه اطلاع‌يابي قطعي، امور مشتركين، حوادث اتفاقات آب شهري، روستايي و حوادث فاضلاب گزارش شده است كه از موارد يادشده 46 درصد مربوط به اطلاع يابي، 29 درصد مربوط به امور مشتركين، 13 درصد مربوط به حوادث شهري، 9 درصد مربوط به حوادث روستايي و چهار درصد مربوط به حوادث فاضلابي بود. 

وی ادامه داد: شهرستان همدان در حوادث شهري، اطلاع‌يابي و امور مشتركين و شهرستان ملاير در حوادث روستايي بیشترین تعداد گزارش را ثبت کردند همچنین شهرستان اسدآباد در شبكه و انشعابات آب شهري، درگزين در شبكه روستايي، ملاير در انشعابات روستايي و همدان در فاضلاب، بیشترین آمار در گزارش‌هاي نسبيتي را به خود اختصاص دادند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در پاييز 1402 تعداد 17 هزار و 40 درخواست امور مشتركين در اين مركز ثبت شده است، توضیح داد: 15 هزار و 877 درخواست بلافاصله بعد از تماس، ثبت و اقدامات لازم انجام شده كه بيشترين موارد نيز بررسي و ارسال صورتحساب، تغيير شماره تماس، تسويه حساب و دريافت آخرين قبض بوده است و تعداد هزار و 163 درخواست نیز نيازمند بررسي كارشناس امور مشتركين بوده است. 

بختیاری‌فر در پایان پیرامون تماس‌های مربوط به درخواست امور مشترکین، ادامه داد: اين مركز در پاييز سال جاری 30 درصد از كل ظرفيت خود را در راستاي امور مشتركين صرف كرده است.

newsQrCode
برچسب ها: همدان آبفا آب
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها