بیش از چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون کیلووات‌ ساعت برق در نیروگاه بندرعباس تولید شد

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون کیلووات‌ ساعت انرژی طی ۹ ماهه امسال در این نیروگاه تولید شد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون کیلووات‌ ساعت انرژی طی ۹ ماهه امسال در این نیروگاه تولید شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۱۷۴

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون کیلووات‌ ساعت انرژی طی ۹ ماهه امسال در این نیروگاه تولید شد. 

داریوش محمودی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: از این میزان انرژی تولیدی بیش از چهار میلیارد و ۲۷۸ میلیون‌ کیلووات‌ ساعت سهم واحدهای بخار و ۱۶۶ میلیون و ۴۸۵ هزارکیلووات‌ ساعت سهم واحدهای گازی بوده است.

وی ادامه داد: این درحالی است که در آذرماه سال‌جاری ۴۰۸ میلیون و ۱۰ هزار کیلووات‌ ساعت سهم واحدهای بخار و ۱۹ میلیون و ۴۸۵ هزار کیلووات ساعت سهم واحدهای گازی بوده است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اظهار کرد: یکی از افتخارات نیروگاه در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت ۹۰ درصد قطعات نیروگاهی است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و با صرفه‌جویی ارزی زیادی محقق شده است.

نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و ۲ واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و ۳۲۰ مگاوات نقش به‌سزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد که علاوه‌بر تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی وسیع از قطعات مورد نیاز را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها