آیا امکان کاشت ابرو روی تاتو وجود دارد؟

کد خبر: ۱۴۳۷۰۵۳

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است که حالت و فرم آن تاثیر مستقیم بر ظاهر صورت دارد. از آنجایی که ابروهای نازک و بی‌حالت برای هیچکس جذاب نیست، معمولا افراد به دنبال روش‌های مختلفی هستند که بتوانند آنها را پهن و کشیده‌تر کنند. اولین راهی که به ذهن هر کسی می‌رسد، انجام تاتو روی ابرو است.

انجام تاتو، ظاهر طبیعی به ابروها نمی‌دهد و باعث بالاتر نشان داده شدن سن هم می‌شود. از این رو ممکن است افرادی که پیش‌تر تتوی ابرو انجام داده‌اند، الان بخواهند کاشت ابرو کنند و این سوال برای آنها به وجود می‌آید که آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان‌پذیر است یا نه؟ ما اینجا هستیم تا در این مطلب جواب این سوال و چندین سوال دیگر را بدهیم.

آیا می‌توان روی تاتو کاشت ابرو انجام داد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله این امکان وجود دارد که بتوان روی تاتو کاشت ابرو انجام داد ولی از آنجایی که کاشت ابرو به طبیعی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود، اگر تاتوی ابروی شما از حالت‌های عادی خارج باشد، مثلاً خیلی رو به بالا باشد یا ضخامت زیادی داشته باشد، در انجام کاشت اختلال ایجاد می‌کند و دست پزشک در هنگام طراحی اصولی بسته است به همین دلیل نمی‌تواند یک کاشت ابروی موفق برای شما انجام دهد.

با این حساب اگر تاتو شما از شکل‌های عادی و طبیعی برخوردار است نمی‌تواند هیچ مانعی برای کاشت ابرو باشد و به راحتی می‌توانید این کار را برای ابروهایتان انجام دهید و حتی نیاز به ریمو تاتو هم ندارید. با انجام کاشت ابرو می‌توانید از شر تاتو‌های بدرنگ و بد شکل که نیاز به تمدید دارند هم تا همیشه راحت شوید.

چه زمانی بعد از تاتو می‌توان کاشت ابرو را انجام داد؟

برای تاتو‌های قدیمی، هر وقت که نیاز ببینید می‌توانید اقدام به کاشت ابرو کنید ولی اگر به تازگی تاتو کرده‌اید، تا زمانی که پوست شما هنوز زخم است امکان انجام کاشت ابرو ندارید و باید صبر کنید تا پوست این ناحیه کاملاً ترمیم شود زیرا وجود این زخم‌ها و پوسته‌ها و رنگ‌هایی که به تازگی وارد پوست شده‌اند، می‌تواند جریان خونرسانی به فولیکول‌های مو را مختل کنند و در نتیجه کاشت با شکست مواجه می‌شود و تارهای ابروهای کاشته شده، دچار ریزش می‌شوند.

اگر قصد ریمو تاتو خود را دارید بهتر است قبل از کاشت این کار را انجام ندهید زیرا ریمو هم باعث آسیب به پوست می‌شود و خونرسانی را در این ناحیه کاهش می‌دهد و احتمال عفونت و ریزش ابرو زیاد می‌شود. ولی اگر شکل تتوی شما جوری است که کاشت را با اختلال مواجه می‌کند، باید فاصله زمانی یک ماهه بین ریموو و کاشت ابرو در نظر بگیرید.

به‌طور کلی حداقل یک ماه بعد از تاتو یا ریمو ابرو باید صبر کنید تا پوست کاملاً بازسازی شود سپس توسط پزشک معاینه شده و در صورتی که پوست شما آمادگی کاشت داشته باشد، پزشک شما را راهنمایی می‌کند.

مراقبت‌های بعد از کاشت روی تاتو

حالا که متوجه این موضوع شدید که کاشت ابرو روی تاتو هیچ مانعی ندارد، احتمالاً این سوال برای شما به وجود آمده است که مراقبت‌هایی که بعد از کاشت بر روی تاتوی ابرو باید انجام داد کدامند؟ که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم.

در واقع مراقبت به‌خصوصی برای کاشت روی تاتو وجود ندارد و همان مواردی که توسط پزشک به شما گفته می‌شود را، باید رعایت کنید که این موارد شامل عدم مصرف الکل و دخانیات یک هفته قبل و بعد از کاشت است.

مسئله بعدی که باید به آن توجه کنید این است که داروها و مکمل‌هایی که توسط پزشک برای شما تجویز می‌شود را درست و به‌موقع مصرف کنید. پزشک مکمل‌ها را برای جلوگیری از ریزش ابرو و تقویت فولیکول‌ها و آنتی بیوتیک را برای جلوگیری از عفونت تجویز می‌کند.

نکته بعدی این است که به‌هیچ عنوان ابروهای خود را دستکاری نکنید و از ماساژ دادن آنها خودداری کنید. همچنین ابروها را با آب گرم نشویید زیرا باعث از بین رفتن پیوند فولیکول‌ها و ریزش ابروها می‌شود.

آیا ممکن است وجود تاتو باعث ریزش ابروها بعد از کاشت شود؟

این سوال هم سوال بسیاری از کسانی است که قصد دارند روی تاتو کاشت ابرو انجام دهند و نگران این هستند که وجود تاتو باعث ریزش ابروهای کاشته شده شود.

اگر بعد از گذشت چند ماه از کاشت ابرو روی تاتو با ریزش ابروهای کاشته شده مواجه شدید، نباید نگران آن باشید زیرا این اتفاق برای اکثر کسانی که کاشت مو یا ابرو انجام می‌دهند، رخ می‌دهد و یک واکنش طبیعی بدن است و پس از مدتی دوباره رشد خواهند کرد. ولی هیچ شواهدی وجود ندارد که ثابت کند وجود تاتو باعث ریزش ابروهای کاشته شده می‌شود.

کاشت ابرو در کلینیک دکتر میرحاجی

کلینیک دکتر میرحاجی آماده خدمت رسانی در زمینه کاشت مو و ابرو به مشتریان عزیز است. شما با انتخاب این کلینیک برای کاشت می‌توانید نسبت به حرفه‌ای بودن پرسنل کلینیک اطمینان خاطر کامل داشته باشید و با آرامش کامل ابروهای خود را به آنها بسپارید.

این کلینک با دارا بودن مجوز و تاییدیه بهداشت بهترین خدمات، با جدیدترین متدهای روز دنیا و تکنولوژی‌های روز دنیا را به مشتریان ارائه می‌دهد.

برای کاشت ابرو طبیعی با بالاترین تراکم می‌توانید به کلینک دکتر میر حاجی مراجعه کنید. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02122727322 – 09190020032 تماس بگیرید.

جهت مشاهده نمونه کارهای کلینک دکتر میرحاجی کلیک کنید

سخن پایانی

امکان کاشت ابرو روی تاتو وجود دارد. در این روش، گرافت‌های مو از ناحیه پشت سر یا شقیقه‌ها برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. این روش می‌تواند برای افرادی که به دلیل ریزش مو، ابروهای خود را از دست داده‌اند یا افرادی که از فرم ابروهای خود راضی نیستند، مناسب باشد. کاشت ابرو معمولاً در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول، گرافت‌های مو از ناحیه اهداکننده برداشته می‌شوند و در مرحله دوم، گرافت‌های مو در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند، این کار معمولاً تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها