راه دسترسی مناسب یکی از اولویت‌های روستا نشینان است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز:

راه دسترسی مناسب یکی از اولویت‌های روستا نشینان است

اجرای طرح گواهینامه آسان و یک روزه در استان البرز

رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح اخذ گواهینامه آسان و یک روزه در ۱۷ استان از جمله البرز خبر داد.
رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح اخذ گواهینامه آسان و یک روزه در ۱۷ استان از جمله البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۵۵۱۷
به گزارش جام جم آنلاین البرز،سرهنگ حمداله رحمتی پور اظهار داشت: درحال حاضر در کشور ۱۲میلیون موتورسیکلت سوار داریم که حدود ۶میلیون و ۸۰۰هزار نفر از آن‌ها فاقد گواهینامه هستند. در این طرح افرادی که مالک موتورسیکلت بوده و فاقد گواهینامه هستند، گواهینامه دار می‌شوند.
 
رییس پلیس راهور استان البرز افزود: هزینه این طرح یک سوم حالت عادی بوده و تمامی مراحل حضوری اخذ گواهینامه در یک روز انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت iranianmotorco.ir ثبت نام خود را انجام دهند و پس‌از احراز هویت، استان و آموزشگاه مورد نظر خود را برای ارائه خدمات انتخاب کنند و پس از طی مراحل مربوطه از جمله ثبت پلاک و مشخصات موتورسیکلت، تاریخ و ساعت مراجعه برای متقاضی تعیین و نمایش داده می‌شود، البته سند موتورسیکلت باید به نام شخص متقاضی  و تاریخ صدور آن قبل از سال۱۴۰۲ باشد.
 
سرهنگ رحمتی پور افزود: هنگام‌مراجعه سلامت جسمانی افراد توسط پزشک کنترل شده و پس از تایید مدارک توسط پلیس، آزمون نظری آئین نامه بصورت شفاهی و آزمون عملی مهارت رانندگی توسط افسر کارشناس پلیس راهور در محل و در همان روز از فرد اخذ می‌شود که پس از قبولی فرد در آزمونها، مراتب در سامانه ثبت و پیامک تایید و قبولی در لحظه برای وی ارسال می‌شود.

وی گفت: شهروندان واجد شرایط برای دریافت گواهینامه هرچه سریعتر اقدام‌کنند این طرح دائمی نخواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها