فعالیت ۶۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سطح کشور

دبیرکل جمعیت هلال کشور از فعالیت ۶۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در طول ۴۶ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۵۲۷۲

 به گزارش جام جم آنلاین ،وبه نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، یعقوب سلیمانی در جریان کلنگ زنی پایگاه امداد ونجات جاده‌ای سرچم_ شهرستان کوثر اظهار کرد: برحسب نیاز پایگاه‌ها در کشور احداث و تجهیز می‌شود به طوری که در این حوزه از ظرفیت خوب خیرین برخوردار هستیم و این موضوع پای کار بودن مردم را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه ۲ میلیون ۸۰۰ داوطلب در راستای اهداف جمعیت هلال احمر در کشور تلاش می‌کنند، افزود: هرکسی با داشته‌های خود اقدام خداپسندانه انجام می‌دهد وامثال حاج نوری‌ها نیز با احدث پایگاه به کاهش آلام بشری کمک می‌کنند.
دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور اذعان کرد: جمعیت هلال احمر در موضوع ارائه خدمات و تکریم انسان‌ها وظیفه دارد به طوری که در بحث حوادث غزه با محوریت داوطلبان اقدامات خوبی انجام شده است.
سلیمانی با بیان اینکه مردم ما در تمامی‌برهه‌ها وحدت، انسجام و انسان دوستی خود را به تصویر کشیده اند، اذعان کرد: در بحث کمک رسانی و همدردی با مردم مظلوم غزه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی و ۱۰۰میلیارد تومان کمک‌های نقدی از سوی مردم جهت کمک رسانی به مردم غزه جمع آوری شده است و این موضوع نشان می‌دهد جمعیت هلال احمر مورد وثوق مردم می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها