افزودن آموزش حوزه های خدمات شهری در مدرسه ترافیک یزد

یزد- رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرک آموزش شهروندی جهت آشنایی شهروندان به خصوص کودکان با آموزش های شهری از جمله پسماند، آتش نشانی، سیما منظر و حمل و نقل به مدرسه ترافیک که آشنایی کودکان با علائم ترافیکی است، افزوده می شود.
کد خبر: ۱۴۳۴۰۳۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فاطمه زارع اظهار داشت: مدرسه ترافیک درخصوص آموزش شهروندی در یزد سالیان سال است که مورد استفاده شهروندان به خصوص دانش آموزان قرار گرفته است، در کمیسیون خدمات مقرر شد در کنار مدرسه ترافیک و آموزش علائم راهنمایی و رانندگی، بحث پسماند، سیما و منظر شهری ،آتش نشانی و حمل نقل با توجه به اهمیت آن ها، آموزش دیده شود و شهروندان از دوران کودکی از آموزش های شهری آگاه شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: تفکیک پسماند و زباله از مبدأ، آموزش های آتش نشانی و اطفاء حریق همچنین آموزش های زیباسازی شهر و پاکیزه نگه داشتن آن، از کودکی میتواند بسیار تأثیرگذارتر باشد چراکه انسان ها از کودکی بهتر میتوانند الگو ها را بپذیرند.

زارع ادامه داد: در همین راستا مقرر شد طرح شهرک آموزش شهروندی تهیه و در کمیسیون بررسی شود تا در اسرع وقت اجرا و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات در پایان خاطرنشان کرد: برای داشتن یک شهر پویا و توسعه یافته نیازمند شهروندانی آگاه به مسائل شهری هستیم، این شهروندان برای آموختن شیوه ها و راه‌های مشارکت باید از دوران کودکی آمادگی لازم را به دست آورند، در این بین شهرداری‌ها می توانند در تربیت این شهروندان نقش موثری ایفا کنند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها