رییس شورای شهر یزد:

حضور فعالانه در انتخابات موجب ناامیدی دشمن می‌شود

یزد - رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه حضور فعالانه مردم در انتخابات باعث می شود یکبار دیگر دشمنان نظام و انقلاب ناامید شوند گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، نمایندگان مردم انتخاب و در تصمیم‌گیری‌های کلان بسیاری نقش آفرین هستند.
کد خبر: ۱۴۳۳۴۴۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عزیز الله سیفی در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار داشت: دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس به‌عنوان روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده و امسال نیز در ۱۱ اسفند ماه دو انتخابات بسیار مهم را در پیش داریم و مردم نمایندگان خود را انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) مجلس را عصاره ملت و در راس امور دانستند و این نشان دهنده جایگاه مجلس است همچنین مقام معظم رهبری نیز مجلس را قوه تفکر کشور بیان داشتند و مجلس عصاره و خانه ملت است و در راس امور کشور قرار دارد .

سیفی ادامه داد: حضور فعالانه مردم باعث می شود یکبار دیگر دشمنان نظام و انقلاب نا امید شوند و مردم عزیز داارلعباده نیز هر کجا نیاز شده در دفاع از انقلاب و اسلام حضور داشته اند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید قدر این مردم را بدانند .

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با تاکید استاندار یزد بهسازی قبرستان جوی هرهر یزد در دستور کار قرار دارد و اخیرا نیز برای چندمین بار توسط استاندار از این محل بازدید شد و این آرامستان بسیار قدیمی که علمای بسیار بزرگی در این محل مدفون هستند با دستور استاندار و حمایت اعضای شورای شهر مرمت و احیا می شود تا در فعالیت های فرهنگی و دینی مورد استفاده قرار گیرد.

سیفی اظهار داشت: از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد نیز درخواست داریم که برای این محل فعالیت های فرهنگی برنامه ریزی شود و از همه افرادی که برای احیای این مجموعه تلاش می کنند کمال تشکر را داریم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه علنی گفت: مردم همواره پای اسلام و انقلاب و دین خود ایستاده اند و تورم و گرانی را تحمل می کنند و توسط دولت سیزدهم اقدامات زیادی در این زمینه در دست اقدام است اما مردم در مورد دین خود کوتاه نمی آیند و گلایه مندی هایی وجود دارد.

احمد ترکمانی افزود: مسئولان از استاندار تا آموزش و پرورش ، سازمان تبلیغات ، سپاه و نیروی انتظامی باید در صحن شورا حضور یابند و شورای شهر باید مشکل گشا باشد و نباید مشکل ساز برای مردم گردد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: برخی از اقدامات که توسط نهاد ها با بی تدبیری برگزار می شود مورد گلایه مردم است و ما انتخاب شدیم تا حرف مردم را بگوییم و مطالبه مردم نیز الان دین است و هر چند عده ای شکمشان هم خالی باشد اما همراهی می کنند و دین را از دست نمی دهند.

ترکمانی ادامه داد: به شخصه من با چندین مدیر صحبت کرد ولی تحویل نگرفتند و اهمیت ندادند و پاسخگو نبودند همچنین با بودجه های فعلی ادرات فرهنگی نمی شود کار کرد به عنوان مثال از ورزش و جوانان شهرستان یزد سئوال کردم، بودجه ۴۰ میلیون تومانی برای کل سال است که فقط ۲۰ میلیون تومان آن داده شده همچنین اداره تبلیغات اسلامی یزد نیز ۱۱۰ میلیون بودجه سال داشته که هنور نصف آن پرداخت شده است .

وی افزود: با این بودجه های فرهنگی هیچ کاری نمی شود کرد و ما باید در زمینه های فرهنگی اهتمام بیشتری داشته باشیم و پل و جاده و سرویس بهداشتی درست می شود اما در حوزه دین باید مسئولان احساس تکلیف بیشتری داشته باشند و در حق مردم نباید ظلم کنیم .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها