کشف کالاهای قاچاق ۱۵۰ میلیاردی در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در این استان با اجرای چهاردهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۱۷۰۲

 به گزارش جام جم آنلاین ،به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی اردبیل، سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسئولانه و جهادی پلیس استان اردبیل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور اظهار کرد: در این راستا چهاردهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت ۷۲ ساعت و با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهیزات اجرا شد.
وی با اشاره به دستاورد‌ها و نتایج اجرای این طرح افزود: کشف ۲۳ تن گندم، ۶ تن و ۶۴۰ کیلو آرد، ۱۵ تن و ۲۷۵ کیلو فرآورده‌های دامی، ۹ هزار و ۱۹۰ لیتر سوخت، ۱۶۴ هزار و ۵ قلم دارو و ۱۱ هزار و ۵۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله دستاورد‌های اجرای این طرح است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۴۱ نفر و توقیف ۳۸ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در این طرح خبر داد و افزود: کشف ۶۵ هزار دستگاه تجهیزات پزشکی، ۸۰۰ ثوب البسه خارجی،۴ هزار و ۶۶۰ نخ سیگارت خارجی، ۸ تن چوب، ۳ هزار و ۸۴۸ قطعه طیور زنده از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.
تقوی ارزش کشفیات به دست آمده در این طرح را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این طرح از ۶۲ انبار بازدید؛ که ۲ انبار با دستور مرجع قضائی پلمب شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این طرح ۴۰ پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها