کشف ۹۳۵ کیلوگرم موادافیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از کشف ۹۳۵ کیلوگرم مواد افیونی و انهدام ۲ باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۰۴۳۳

 به گزارش جام جم آنلاین ،سردار دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر و خاش با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت دو باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در مرکز استان و شهرستان‌های موصوف که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند، به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند‌ها در دستور کار قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان شناسایی و بطور هماهنگ و همزمان در قالب تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار، منطقه مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.
سردار جلیلیان گفت: د ر این درگیری مسلحانه سوداگران مرگ با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به اطراف فرارکردند .

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری اعضای این باند‌های قاچاق ادامه دارد،افزود: در  بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از قاچاقچیان در مجموع ۹۳۵ کیلوگرم مواد افیونی شامل تریاک و حشیش کشف، ۳ نفر از قاچاقچیان دستگیر و تعداد ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها