هنیه: در ۲ میدان نبرد و سیاست در حال مقابله‌ هستیم

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس طی سخنانی اعلام کرد که مقاومت فلسطین در میدان نبرد و سیاست در حال رویارویی با دشمن صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۴۲۹۲۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که مقاومت فلسطین در دو میدان نبرد و سیاست در مقابل متجاوزان صهیونیست ایستاده است.

هنیه گفت: ما از ملتمان از طریق مقاومت و اقدامات سیاسی با تمامی طرف‌های مرتبط، دفاع و حمایت می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: ما از تمامی کارت‌ها و توانایی‌هایی که داریم برای به شکست‌کشاندن طرح‌های دشمن استفاده می‌کنیم.

گفتنی است مبارزان مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین، از روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از باریکه غزه ضد مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که با شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همراه شد و غافلگیری نظامیان و مقامات صهیونیست را در پی داشت.

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۹ هزار و ۴۸۸ شهید افزایش پیدا کرده است. سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که سه هزار و ۹۰۰ نفر از شهیدان کودک و ۲۵۰۰ نفر هم زن هستند. اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه بیان کرد که هفتاد درصد از شهیدان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها