مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان:

بخشی از کمک‌های مردمی و بشر دوستانه به مردم غزه وارد بندرعباس شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بخشی از کمک‌های مردمی و بشر دوستانه و همچنین نهادهای مختلف به مردم مظلوم غزه وارد بندرعباس شده و بخش دیگری هم درحال ارسال به این استان برای ارسال به غزه است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بخشی از کمک‌های مردمی و بشر دوستانه و همچنین نهادهای مختلف به مردم مظلوم غزه وارد بندرعباس شده و بخش دیگری هم درحال ارسال به این استان برای ارسال به غزه است.
کد خبر: ۱۴۲۷۲۹۴
هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بخشی از کمک‌های مردمی و بشر دوستانه و همچنین نهادهای مختلف به مردم مظلوم غزه وارد بندرعباس شده و بخش دیگری هم درحال ارسال به این استان برای ارسال به غزه است. مختار سلحشور افزود: پس از دریافت کامل این کمک‌ها، کالاها در بندرعباس ساماندهی و برای ارسال به غزه آماده می‌شوند. وی ادامه داد: همچنین جمع‌آوری این کمک‌ها در سراسر کشور هم درحال انجام بوده و هر لحظه بر میزان کمک‌ها افزوده می‌شود و به همین دلیل نمی‌توان رقم دقیقی از این کمک‌ها اعلام کرد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینکه میزان کمک‌ها پس از ساماندهی و آماده‌سازی کامل برای ارسال اعلام می‌شود، اضافه کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تمامی برنامه‌های خود را برای اینکه بتواند کمک‌های خود را به دست مردم مظلوم فسطین و غزه برساند تنظیم می‌کند. سلحشور اظهار کرد: امدادگران این استان اعلام آمادگی کرده‌اند درصورت مهیا بودن شرایط برای کمک به مردم غزه اعزام شوند و جمعیت هلال احمر کشور و هرمزگان آمادگی دارد در راستای کمک به مردم فلسطین و غزه همه ظرفیت‌ها را بکار گیرد. وی ابراز کرد: رژیم جعلی صهیونیستی هیچ‌کدام از اصول و حقوق بین‌المللی را رعایت نمی‌کند و افراد غیر نظامی، کادر درمان، امدادگران و نجات‌گران را هدف قرار می دهد، جهانیان شاهد هستند حقوق بین‌الملل و حقوق بشر به طول کامل توسط رژیم کودک‌کُش صهیونیستی زیرپا گذاشته شده و همه غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: این جمعیت پس از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی آمادگی خود را برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم مظلوم غزه اعلام کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها