رفع مشکلات دفع آب های سطحی در منطقه چهار شهرداری یزد

یزد- مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از برگزاری مانور مدیریت بحران با هدف آمادگی واحد های خدمات رسان ستاد بحران منطقه در برابر بارندگی و هدایت آب های سطحی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۸۶۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سید ابوالفضل کشفی گفت: باتوجه به تغییرات آب و هوایی و هشدارهای هواشناسی، مانور مدیریت بحران با حضور اعضای ستاد بحران منطقه چهار به صورت میدانی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مانور را، آمادگی هرچه بیشتر و یکپارچگی واحدهای خدمات رسان در هنگام بارش باران و جلوگیری از ایجاد بحران های ناشی از آن مطرح کرد.

کشفی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و سرمایه گذاری های صورت گرفته، مشکلات دفع آب های سطحی در محلات خیرآباد، عیش آباد و بخشی از خیابان شهید پارسائیان و بلوار جانباز حل شده است.

وی افزود: رفع مشکلات سه راه آزادشهر، بیست متری آزادی (مسجد بتول) و بلوار آزادگان و قسمت هایی از سطح منطقه نیز در حال انجام است.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد عنوان کرد: امسال حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های هدایت آب های سطحی، لوله گذاری، کانال های آب رو و دیگر اقدامات برای جلوگیری از خسارت ناشی از بارندگی، اعتبار در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است این مانور با حضور حمید رضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد و هیئت همراه برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها