آدرس غلط دادن بانیان جنایت
یک کارشناس حوزه روابط بین‌الملل در گفتگو با جام‌جم آنلاین عنوان کرد:

آدرس غلط دادن بانیان جنایت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین تاکید کرد

لزوم پاسخ جدی به جنایات صهیونیست‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه کشتار مردم بی‌گناه غزه در بیمارستان جنایتی بی‌سابقه است، گفت: ملت‌های اسلامی و مجامع بین‌المللی باید پاسخی جدی به این جنایت صهیونیست‌ها بدهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه کشتار مردم بی‌گناه غزه در بیمارستان جنایتی بی‌سابقه است، گفت: ملت‌های اسلامی و مجامع بین‌المللی باید پاسخی جدی به این جنایت صهیونیست‌ها بدهند.
کد خبر: ۱۴۲۶۵۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره کشتار مردم غزه در بیمارستان المعمدانی افزود: جنایتی که دیشب از سوی صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه و در‌ بیمارستان انجام شد در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه کودکان و افراد بی‌گناه در حمله به بیمارستان المعمدانی کشته شده‌اند، یادآورشد: جنایات ‌زیادی در طول تاریخ رقم خورده است. اما بمباران وحشیانه بیمارستان اقدامی بی‌سابقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه این اقدام رژیم صهیونیستی پس از عملیات هوشمندانه حماس ضعف این رژیم اشغالگر را نشان می‌دهد، عنوان کرد: حمله به بیمارستان و قتل عام مردم بی‌گناه از سوی صهیونیست‌ها نشأت گرفته از ضعف و زبونی  این رژیم است.

مالکی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ابتدا سعی داشت با تبلیغات رسانه‌ای افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهد، ادامه داد: حمله به بیمارستان اما سبب شده که اکنون دنیا متوجه جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد بشود.‌

وی تاکید کرد: ملت اسلامی و مجامع بین‌المللی  باید به این اقدام صهیونیست‌ها پاسخی جدی بدهند.

مالکی با بیان اینکه سکوت مجامع بین‌المللی در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قابل توجیه نیست، تاکید کرد: مجامع بین‌المللی باید در برابر این جنایات و نسل کشی از مردم مظلوم غزه حمایت کنند‌.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه رژیم صیهونیستی تلاش می‌کند جهاد اسلامی را مقصر این جنایت نشان دهد، عنوان کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی به نوعی فرار رو به جلو است. آنها قصد دارند بگویند این اقدام از درون غزه انجام شده این درحالی است که مدتی پیش نتانیاهو تهدید به چنین اقداماتی کرده بود.

مالکی یادآور شد: انجام چنین اقدامات و رویکردی از سوی رژیم صهیونیستی سابقه دارد و این رژیم تلاش می‌کند دیگران را مسئول جنایات خود معرفی کند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها