توسط کمیته تخصصی محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و با ارزیابی ۵۴ شاخص صورت گرفت:

اعطای عنوان پالایشگاه ۵ ستاره به پترو پالایش اصفهان در ارزیابی عملکرد زیست محیطی شرکت های پالایشی

در دیدار مدیر عامل کانون با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان مطرح شد؛

تاکید نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان بر الگوگیری صحیح از آموزه های دینی و سیره بزرگان و مشاهیر گذشته

کد خبر: ۱۴۲۵۸۹۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ حضرت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار و نشست با مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن ارائه مطالبی در مورد اثرات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خانواده و جامعه اظهار کرد: تاکید بر اجرای برنامه ها و فعالیت های صحیح کانون بر مبنای نیاز جامعه و الگو گیری از آموزه های دینی و گذشتگان است و امید است با تولید محتوای ارزشی مثل همیشه در جهاد تبیین موفق باشید .

قدمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به 60 سال می رسد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز در این دیدار گفت: قدمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به 60 سال می رسد و پس از انقلاب اسلامی با رویکرد اسلامی ایرانی کار خود را ادامه داد و اکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای می‌باشد و مقام معظم رهبری از همان ابتدا کانون را مورد توجه قرار داده اند.

ایشان در ادامه گفتند: ما باید در دل کودکانمان با ابزار هنر و ادبیات بذر ایمان بکاریم. وی افزود: کتاب بستر تمام امور کانون است و کتاب ها متناسب با شرایط سنی بچه ها از ۴ سال تا ۱۵ سال نوشته شده است که امسال برای کودکان زیر ۴ سال هم ورود کرده ایم .

علامتی با بیان اینکه قرآن مبنای قصه گویی در کانون است ؛ تصریح کرد: بیش از ۶۰ فعالیت در کانون تعریف شده است که همه بر مبنای کتاب هستند و هنرهای تجسمی ،فیلم و انیمیشن نیز از فعالیت های دیگر کانون می باشد  . علامتی با اشاره به کمبود نیرو و امکانات اشاره کرد و گفت: کانون با این حداقل ها توانسته به کودکان و نوجوانان خدمات خوبی ارائه کند . وی با بیان اینکه دشمن روی کودکان و نوجوانان ما سرمایه گذاری کرده است و تنها با ابزار هنر می توان کودکانمان را تربیت و با دشمن مبارزه کنیم، در همین راستا فیلم پویانمایی «بچه زرنگ» از تولیدات کانون پرورش فکری به عنوان بهترین فیلم انیمیشن مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیر عامل کانون افزود:  در سه بخش از جمله کتاب؛ سینما ، تئاتر و انیمیشن تولیدات خوبی داشته ایم و در حوزه بازی و اسباب بازی نیز اقدامات شایسته ایی انجام گرفته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها