رئیس شورای شهر یزد:

ترک فعل برخی ارگان‌ها خدمت‌رسانی شهرداری یزد را مختل می‌کند

یزد- رئیس شورای شهر یزد گفت: ترک فعل برخی از ارگان‌ها باعث شده شهرداری یزد نتواند در برخی از مناطق، خدمت‌رسانی کاملی به مردم داشته باشد و مردم در برخی از محلات با مشکل مواجه هستند.
کد خبر: ۱۴۲۵۸۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عزیزالله سیفی در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: در برخی از محلات توسط ارگانها زمین هایی واگذار شده اما آنگونه که باید کاربری های آموزشی و ورزشی در آنها دیده نشده و مردم با مشکل مواجه هستند و شهرداری نیز آن گونه که شایسته است، نمی تواند در این نقاط به مردم خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی در شهر نیازمند مشارکت همه ارگان‌هاست و اگر در یکی از نقاط این زنجیره، کاستی و کم کاری وجود داشته باشد، باعث می شود مردم با مشکل مواجه شوند بویژه اینکه شهر نیز مثل یک موجود زنده نیازمند برنامه ریزی در همه بخش هاست و اگر در بخشی با ضعف همراه شود، به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: پیشنهاد داریم همه این ترک فعل هایی که باعث گلایه مردم است در کمیسیون نظارت، طرح و سپس پیگیری صورت گیرد تا نسبت به رفع این کم کاری ها که سالها و در دوره های مختلف انجام شده، اقدام شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها