حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان آذربایجان شرقی:

کلام، رفتار و‌ زندگی ما باید باعث خوشبینی به نظام شود

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم؛

مالباختگان بورس و فرابورس در انتظار اقدامات قوه قضائیه

امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:مالباختگان بورس و فرابورس به یک معضل در استان تبدیل شده اند و از قوه قضائیه انتظار داریم پیام آور اخباری‌خوش برای اقشار آسیب پذیر مالباخته باشد.
کد خبر: ۱۴۲۴۸۵۵
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در دیدار حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه با نماینده اقشار مختلف مردم در جریان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی گفت: دیدار با نماینده اقشار مختلف مردم از نشانه های توجه رئیس قوه قضائیه به این اقشار است و باید برای این توجه از ایشان قدردانی کنیم.

وی افزود: یکی از مظاهر سنجش ایمان عملی و ولایت پذیری خواص و نخبگان جامعه، میزان پذیرش قضاوت بر اساس ادیان آسمانی است که در سایه جمهوری اسلامی و برکات تئوری مترقی ولی فقیه و علمای شاخص شاغل در آن و در راس آنها شهید مظلوم بهشتی در قالب قانون مجازات اسلامی و سایر قوانین مصوب شاهد آن بودیم.

وی افزود: در ۴ دهه گذشته قوه قضائیه نقشی مهم در مجازات عناصر نظام گذشته، فعالان در گروههای براندازی مسلحانه و تجزیه طلبان، از داعشی های دهه ۶۰ تا جاسوسان دوره دفاع مقدس، از مفسدان افتصادی تا مخلان امنیت داشته است.

  امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: برخی از دشواریهایی که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار میدهد ناشی از کم کاری های غیرموجه و ترک فعل هایی است که در پایتخت صورت می گیرد و موجب نارضایتی مردم می شود. مواردی مانند مشکلات بازار دارو، نحوه واگذاری خودرو و کاستی ها و مشکلاتی که این خودروها ایجاد می کنند دخالت دستگاه قضایی به صورت جدی مطالبه می کند. امیدواریم در اسلوب اداری قضائی واحدی در این مورد تشکیل شود و این موارد را پیگیری کنند و باید به این مسائل به صورت جدی وارد شد چرا که این مسائل، ملی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  مشکل مالباختگان بورس را از دیگر مسائل ضروری معرفی کرد که باید به آن توجه ویژه داشت و افزود: امیدواریم در این خصوص نشست های تخصصی برگزار شود و خبرهای خوبی در این زمینه به مردم بدهیم.

وی اظهار‌ کرد: دشمن درصدد خشمگین ساختن اقشار متدین و انقلابی و ناامید کردن آنان از مسئولان نظام است.مسئله عفاف مهمترین بستر برای این هدف است.

امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اجرای سریع و بازدارنده احکام در پرونده های مفاسد اقتصادی، احتکار و ...میتواند بر جامعه تاثیرات مثبتی داشته باشد و گره گشا باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بر توجه بیشتر بر داوری و میانجیگری در حل پرونده های قضائی تاکید کرد و گفت: این راهبرد می تواند حل مشکلات قضائی را کوتاهتر و شیرین تر کند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها