ادعای عجیب متهم در دادگاه

من قاتل 20 نفر هستم

ناگفته‌های مرد آوازه‌خوان از قتل برادرش

مرد آوازه‌خوان که برادرش را به قتل رسانده، به تشریح درگیری مرگبار با برادرش پرداخت.
کد خبر: ۱۴۲۴۷۶۳

ناگفته‌های مرد آوازه‌خوان از قتل برادرش

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شایان متهم ۳۱‌ساله روزهای پایانی شهریور امسال، برادر ۴۵‌ساله‌اش را به قتل رساند و جسد او را در پارکینگ بوستان ولایت تهران انداخت که اول مهر امسال از سوی پاکبانی در آنجا کشف شد‌. متهم به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: مدتی راننده بودم و در کارگاه طلاسازی هم کار می‌کردم. عشق به موسیقی و آوازه‌خوانی داشتم.

ویولن می‌زنم و آواز می‌خوانم. برادرم ‌۱۴‌سال از من بزرگ‌تر بود. بیماری روحی داشت و دو بار در بیمارستان بستری شده بود‌. لجباز بود و با اعضای خانواده دعوا و درگیری داشت. خانه پدری را فروختیم و دو میلیارد تومان به او دادیم که خانه خرید و بخشی از پول را در بانک گذاشت اما باز به خانه جدیدمان می‌آمد و اذیت‌مان می‌کرد. مانع آوازه‌خواندنم می‌شد و مسخره‌ام می‌کرد. یک روز قبل از مرگش هم دعوای‌مان شد، از من شکایت کرد‌. روز قتل، بعد از پایان تمرین آوازم دوباره دعوا کرد. تصمیم گرفتم زخمی‌اش کنم که مدت‌ها خانه‌نشین شود. چاقو را برداشته و در راه‌پله‌ پنهان شدم‌. وقتی بیرون آمد با چاقو او را زخمی کردم که چشمانش را بست. به تصور این‌که بیهوش‌شده او را در صندوق‌عقب پرایدم انداختم. خون‌ها را شستم و بعد از چند ساعت سرگردانی به بوستان ولایت رفتم و پیکرش را بیرون انداختم‌. فکر می‌کردم زنده است و کسی او را پیدا می‌کند و به بیمارستان می‌برد.
وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: متهم به برادرکشی به اتهام قتل عمد در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
برچسب ها: قتل مرد متهم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها