بازی‌های آسیایی هانگژو

قایقران‌های ایرانی فینالیست شدند

علی آقامیرزایی در رقابت‌های کایاک هزارمتر به مرحله نهایی این رشته در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی رسید. مسابقات کانو و کایاک تک نفره و ۲ نفره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مردان بازی‌های آسیایی هانگژو امروز در مجموعه ورزش‌های آبی آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند.
کد خبر: ۱۴۲۴۲۸۰
قایقران‌های ایرانی فینالیست شدند

به گزارش جام جم آنلاین، علی آقامیرزایی در خط ۲ کایاک هزار متر تک نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، هنگ‌کنگ، اندونزی، قزاقستان و سنگاپور به رقابت پرداخت که با زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد و راهی فینال شد.

 محمدنبی رضایی کانو یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان با زمان ۴ دقیقه و ۲ ثانیه و ۴۶۳ صدم ثانیه در گروه خود دوم شد و به فینال صعود کرد.

 هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در کایاک دونفره ۵۰۰ متر زنان در گروه خود، با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۳۷۹ صدم ثانیه سوم شدند و به فینال رفتند. 

سپهر ساعتچی و پیمان قویدل در کایاک دو نفره ۵۰۰ متر مردان در گروه خود با زمان یک دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۳ صدم ثانیه اول شدند و به فینال رسیدند. 

عادل مجللی و کیا اسکندانی در کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان در گروه خود زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه را ثبت کرد و دوم شدند و به فینال صعود کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها