رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد؛

پرداخت بیش از 1250 میلیارد ریال مطالبات کادر درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در دیدار با اصحاب رسانه؛

ارتقاء کمی و کیفی خدمات سلامت در اولویت می باشد

از بهمن ماه ۱۴۰۰  تا کنون 55 پروژه مختلف به بهره‌برداری رسیده است و کار اساسی و شاخصی که در حوزه عمرانی انجام گردید،مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان است که آورده این سفرعدد یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برای حوزه سلامت می باشد
کد خبر: ۱۴۲۴۱۶۲
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش خبرنگار جام جم/رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه مطرح کرد؛ در حوزه سلامت یک هدف کلی را دنبال می‌کنیم و آن ارتقاء کمی و کیفی خدمات سلامت به مردم شریف استان است،برای رسیدن به این اهداف نیازمند نیروی انسانی متبهر،متخصص و کارآمد و نیز زیرساخت‌های بهداشتی،درمانی،تجهیزات مصرفی و سرمایه‌ای است.

ملکی زاده در خصوص پروژه‌های عمرانی گفت؛از بهمن ماه ۱۴۰۰  تا کنون 55 پروژه مختلف به بهره‌برداری رسیده است و کار اساسی و شاخصی که در حوزه عمرانی انجام گردید، مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان است که آورده این سفرعدد یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برای حوزه سلامت می باشد.

وی در خصوص ارتقاء بیمارستان‌های جنوب استان بیان کرد؛مصوبه بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی مستقر در کنگان ۶۰۰ میلیارد تومان می باشد.

او در رابطه با تخت‌های فعال افزود:اکنون هزار و پانصد و هشتاد و یک تخت فعال داریم که میانگین استانی به ازای هر هزار نفر1/3 است،که پیش بینی شده است برای سال 1403حدود ۳۸ درصد افزایش می‌یابد.

وی گفت:همچنین۱۰ تخت جدید به بخش اعصاب و روان بیمارستان زینبیه خورموج اضافه خواهد شد و در مجموع حدود ۱۵۰ درصد به تخت‌های بیماری اعصاب و روان استان افزوده می شود و ارتقاء بیمارستان قلب نیز در برنامه می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:سیصد و چهل و پنج مصوبه استخدام برای امسال در نظر گرفته شده است که برای ۸۵ نفر آزمون برگزار شده جهت بیمارستان‌هایی که کمبود نیروی کار دارند و نیز ۲۶۱ مجوز استخدام در حوزه مختلف بهداشت صادر شده است.

 

ارتقاء کمی و کیفی خدمات سلامت در اولویت می باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها