تایید رسمی غیبت بیرانوند مقابل النصر

۲گلر امید، شانس آخر یحیی

تا یک هفته پیش تمام ذکر و فکر پرسپولیس و هوادارانش این بود که بازی ۲۸ شهریور مقابل النصر در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا کجا برگزار می‌شود. تازه خیال آنها از حضور النصر با تمام ستاره‌هایش در ایران و ورزشگاه آزادی راحت شده بود که یک نگرانی بزرگتر به آنها اضافه شد. مصدومیت بیرانوند در بازی دوستانه تیم‌ملی مقابل بلغارستان، شایعه غیبت او مقابل النصر را به وجود آورد و در این میان همه منتظر خبر رسمی دراین باره بودند.
کد خبر: ۱۴۲۲۳۱۸

ابتدا برخی اخبار و شایعات حاکی از دوری ۵ هفته‌ای بیرو داشت، اما باشگاه پرسپولیس با تکذیب این خبر اعلام کرد که منتظر جواب آزمایشات است. درنهایت علیرضا حقیقت، پزشک باشگاه پرسپولیس روز گذشته به صورت رسمی در این زمینه این‌طور اعلام کرد: برای مشخص شدن میزان مصدومیت بیرانوند، او برای انجام (MRI) اعزام و پس از ارسال پاسخ مشخص شد که کشاله پای چپ او دچار کشیدگی گرید ۲ شده که درمانش بین دو تا سه هفته به زمان نیاز دارد. سعی ما بر این است که بیرانوند هرچه زودتر به تمرینات گروهی بازگردد. 
با توجه به این اظهارات، حالا مهمترین دغدغه یحیی و کادر فنی پرسپولیس انتخاب گلر برای بازی مقابل النصر است. چند وقت پیش صحبت از جذب یک گلر برزیلی بود که بنا به دلایل نامشخصی این موضوع لغو شد. در این مدت مدیران پرسپولیس با توجه به بودجه حدودا ۶۰۰ هزار دلاری خود به دنبال یک مهاجم خارجی بودند و حالا گفته می‌شود ممکن است آنها با این هزینه به دنبال یک گلر خارجی باشند. تا ۴۸ ساعت دیگر فرصت پرسپولیس برای ارسال فهرست آسیایی‌اش به اتمام می‌رسد و حتی اگر یک گلر در این مدت جذب شود، حضور او مقابل النصر بسیار بعید است. به نظر می‌رسد که تنها گزینه‌های کادر فنی قرمزها گلرهای دوم و سوم این تیم هستند که هر دوشان جزو سهمیه زیر ۲۳ سال به حساب می‌آیند. با رفتن احمدرضا گوهری در فصل نقل و انتقالات به آلومینیوم، امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی به عنوان گلرهای جانشین بیرو روی نیمکت این تیم حضور دارند. 
مهرشاد اسدی که فصل گذشته از نساجی به پرسپولیس پیوست، در این مدت تلاش کرده خود را به کادرفنی نشان دهد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که امیررضا رفیعی، گلر ۲۱ ساله تبدیل به گزینه نخست یحیی برای جانشینی بیرانوند شده است. رفیعی که سابقه حضور در آکادمی پرسپولیس را دارد، فصل گذشته زمانی موردتوجه یحیی قرار گرفت که در بازی دوستانه تیم بزرگسالان و تیم امید عملکرد درخشانی از خود نشان داد و از همان‌جا به تمرینات تیم اصلی فراخوانده شد. او یک بازی دوستانه برابر فولاد هم داشت که نمایشش مورد تمجید قرار گرفت. با این شرایط و اوضاع، رفیعی شانس این را دارد تا در یک بازی بزرگ، خود را به فوتبال ایران معرفی کند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها