رئیس اداره صمت شهرستان البرز

از بازرسی تعداد ۱۱۰ واحد صنفی مشاور املاک و خودرو از اردیبهشت ماه سال‌جاری تاکنون خبرداد

رئیس اداره صمت شهرستان البرز از بازرسی  ۱۱۰ واحد صنفی مشاور املاک و خودرو ، از اردیبهشت ماه سال‌جاری تاکنون در راستای تنظیم و کنترل بازار خبرداد  و گفت : در راستای تنظیم این بازارها  با همکاری اتحادیه مشاورین املاک و سایر دستگاه‌های نظارتی، 12 مورد گشت مشترک از ۱۱۰ واحد صنفی مشاور املاک و خودرو  در سطح شهرستان البرز داشته ایم ،  که منجر به پلمپ  8 واحد صنفی متخلف گردیده است .
رئیس اداره صمت شهرستان البرز از بازرسی ۱۱۰ واحد صنفی مشاور املاک و خودرو ، از اردیبهشت ماه سال‌جاری تاکنون در راستای تنظیم و کنترل بازار خبرداد و گفت : در راستای تنظیم این بازارها با همکاری اتحادیه مشاورین املاک و سایر دستگاه‌های نظارتی، 12 مورد گشت مشترک از ۱۱۰ واحد صنفی مشاور املاک و خودرو در سطح شهرستان البرز داشته ایم ، که منجر به پلمپ 8 واحد صنفی متخلف گردیده است .
کد خبر: ۱۴۲۱۷۳۵
مهرداد نوری – جام جم آنلاین قزوین: کیان رشوند، رئیس اداره صمت شهرستان البرز در ادامه با تاکید بر الزام رعایت مقررات و قوانین صنفی از سوی کلیه صنوف و نظارت مستمر از سوی اتحادیه های مربوطه اظهار داشت: نداشتن پروانه کسب صنفی ، عدم نصب نرخ نامه ، عدم رعایت درصد حق کمیسیون بیش از تعرفه ابلاغی ، استفاده از مبایعه نامه های جعلی ، عدم حضور متصدی در محل کسب از بیشترین تخلفاتی است که در واحد های صنفی مشاور املاک و خودرو مشاهده شده است. وی همچنین با توجه به ممنوعیت حضور و فعالیت اتباع بیگانه در سطح شهرستان البرز اعلام کرد :تنظیم مبایعه نامه و اجاره نامه با اتباع بیگانه ، فروش امتیاز طرح مسکن ملی از دیگر تخلفات کشف شده این حوزه، از بازرسی های انجام شده بوده که اقدامات قانونی اعمال شده است. رئیس اداره صمت شهرستان البرز افزود : در بازرسی های انجام شده علاوه بر نظارت بر عملکرد مشاورین املاک و خودرو ، دلالان، شناسایی و با همکاری دادگستري و تعزیرات حکومتی واحد صنفی متخلف مربوطه پلمب می‌شود. وی در ادامه از حمایت همه جانبه دادگستری ، تعزیرات حکومتی، اداره مسکن و شهرسازی، در اجرای طرح نظارت بر بازار مسکن و خودرو تشکر کرد و افزود: این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و به صورت مستمر برگزار خواهد شد. وی در پایان ضمن قدر دانی از پیگیری و اقدامات اعضای هیات مدیره اتحادیه مشاور املاک شهرستان اعلام کرد: با تشکیل کمیته ساماندهی فاقدین پروانه کلیه صنوف فاقد پروانه از سوی اتحادیه ها شناسایی و به اداره اماکن جهت پلمپ معرفی خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها