مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی؛

۹۸ درصد از جاده های خراسان رضوی از خدمات ارتباطی بهره مند می باشند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی گفت:  درصد از جاده های خراسان رضوی از خدمات ارتباطی بهره مند می باشند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی گفت: درصد از جاده های خراسان رضوی از خدمات ارتباطی بهره مند می باشند.
کد خبر: ۱۴۲۱۲۲۰

علی دلگیر در نشستی مطبوعاتی اظهار کرد: توسعه پوشش اینترنت با هدف عدالت ارتباطی از سوی دولت سیزدهم انجام گرفته و قرار است تا پایان سال جاری، تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش قرار گیرند.

 

وی ادامه داد: البته بر مبنای برنامه ششم توسعه، ارتباطات روستایی ۸۰ درصد هدف گذاری شده بود که خراسان رضوی بالاتر از تعهدها در این زمینه عملکرد داشته است.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: با رویکرد ایجاد عدالت ارتباطی و از بین بردن شکاف مناطق برخوردار و کم برخوردار، وزارت ارتباطات برای بهره‌مندی کامل مناطق روستایی از اینترنت پرسرعت، متعهد و پیگیر شده است.

 

وی با اشاره به واگذاری خدمات بخش های دولتی به مخابرات و ایرانسل از سال ۱۳۹۲ خاطرنشان کرد: این اپراتورها مکلف به ارائه خدمات به مناطق روستایی هستند و در مناطقی نیز که برای اپراتورها صرفه اقتصادی ندارد، دولت مکلف است، از محل درآمد اپراتورها برای بهره‌مندی مناطق روستایی از اینترنت پرسرعت سرمایه‌گذاری کند.

دلگیر عنوان کرد: پوشش جاده ای خدمات ارتباطی خراسان رضوی اکنون به ۹۸ درصد رسیده است. این میزان پوشش وضعیت خوبی است اما رضایت بخش نیست و تلاش بر این است که به پوشش ۱۰۰ درصدی دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها