عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

انتقاد از قطعی برق در برخی محلات

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از قطعی برق در برخی محلات گفت: در برخی کوچه‌ها لامپ‌های لاک پشتی قدیمی را مشاهده می‌کنیم که مصرف برق آن‌ها بالاست. اداره برق باید در این خصوص به روز رسانی انجام دهد.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۱۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا فلاح با اشاره به لزوم پیگیری تذکرات مطرح شده در صحن شورا اظهار کرد: بازخورد تذکرات اعضا باید دریافت شود و به لحاظ کشوری و استانی پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات مطرح شده صورت گیرد.

وی با تقدیر از کارکنان شهرداری گفت: کارکنان در جهت رضایت شهروندان تلاش می‌کنند و انتظار این بود که از کارمندان نمونه شهرداری تجلیل و خواسته‌های آن‌ها برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از قطعی برق در برخی محلات بیان کرد: در برخی کوچه‌ها لامپ‌های لاک پشتی قدیمی را مشاهده می‌کنیم که مصرف برق آن‌ها بالاست. اداره برق باید در این خصوص به روز رسانی انجام دهد.

وی افزود: تاریکی جاده شرکت نمایشگاه‌ها خطرات زیادی به دنبال دارد که قبلا در این خصوص تذکر داده‌ایم و لازم است پیگیری لازم انجام شود.

فلاح با تقدیر از کارکنان خدماتی و پاکبانان که در عراق و اصفهان خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: پاکیزگی شهر نتایج زحمات این پاکبانان است که بابت این موضوع تشکر می‌کنیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها