معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای بوشهر؛

دو مرحله عملیات آتشباری‌ در سد باهوش تنگستان انجام شد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر خبرداد؛

آغاز فعالیت شعبه جدید شهرستان تنگستان

بانک توسعه تعاون در راستای توسعه خدمات خود به شهروندان این شهرستان، با اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی، باجه بانک توسعه تعاون در شهرستان تنگستان را به شعبه ارتقاء داده است
کد خبر: ۱۴۲۰۵۳۶
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم/مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته دولت و هفته تعاون در گفتگو با رسانه ها از آغاز فعالیت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان توسط شعبه دوازدهم این بانک درشهرستان تنگستان خبر داد .
سید علمدار شایان مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر با اشاره به اهداف بانک توسعه تعاون و حمایت این بانک دولتی از بخش تعاون و تولید اظهار کرد : بانک توسعه تعاون در راستای توسعه خدمات خود به شهروندان این شهرستان، با اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی، باجه بانک توسعه تعاون در شهرستان تنگستان را به شعبه ارتقاء داده است.
وی گفت : با ارتقاء این باجه به شعبه از این به بعد با حدود اختیارات بیشتر و محدودیت‌های کمتری قادر به ارائه کلیه خدمات بانکی به شهروندان گرامی در این شهرستان خواهیم بود.
شایان افزود: در حال حاضر بانک توسعه تعاون با تخصیص اعتبار در عقود مختلف به بخش‌های مختلف اقتصادی و عاملیت در طرح‌های گوناگون، با تخصیص 70 درصد منابع خود به بخش تعاون و 30 درصد به سایر بخش‌ها، نقش ویژه‌ای در تأمین مالی واحدهای تولیدی و تسهیلات عمومی و قرض‌الحسنه را عهده دار است . گفتنی است پیش‌تر خدمات بانک توسعه تعاون در شهرستان تنگستان از طریق باجه به شهروندان ارائه می‌شد که با دستور مدیرعامل بانک و همچنین پیگیری های به عمل آمده از سوی مدیریت شعب استان بوشهر ضمن اخذ مجوزهای لازم، باجه مزبور به شعبه تبدیل‌ شده است.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها