معاون بهره‌ برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

شبکه برق خوزستان در پایداری کامل است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

خط 132 کیلوولت ارجان- دژکوه در استان کهگیلویه و بویراحمد برق‌دار شد‎

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: خط 132 کیلوولت ارجان- دژکوه در استان کهگیلویه و بویراحمد با ارزش سرمایه‌گذاری 3 هزار و 450میلیارد ریال احداث و برق‌دار شد.
کد خبر: ۱۴۱۹۳۳۶

جام جم آنلاین - خوزستان، محمود دشت‌بزرگ با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات احداث خط 132 کیلوولت ارجان به دژکوه شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب برج و سیم کشی به طول 46.5 کیلومتر مدار به اتمام رسید و برق‌دار شده است.

وی با بیان اینکه از جمله مهم‌ترین اهداف این پروژه اتصال پست برق 132 به 33 کیلوولت دژکوه به شبکه است، تصریح کرد: از دیگر اهداف این پروژه می‌توان به تامین برق مطمئن و پایدار در منطقه و افزایش ظرفیت اطمینان و شبکه برق منطقه ( شهرستان‌های سوق و لنده) اشاره کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، از مهرماه سال 1401 تاکنون 158.5 کیلومتر مدار خط57 کیلومتر مدار هادی پرظرفیت و 109 کیلومتر فیبرنوری به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، اضافه شده است.

بر اساس این گزارش، در تیرماه سال جاری 3 هزار و 350میلیارد ریال پروژه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور رئیس‌جمهور در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها