فرزاد پیشکاری:

11 قلم کالای اساسی باقیمت سال1401 در کردستان عرضه خواهدشد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ۱۱ قلم کالای اساسی در این طرح با مبنای قیمت‌ گذاری سال ۱۴۰۱ در فروشگاه های منتخب شهر و روستای سراسر استان کردستان عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۸۰
نویسنده سید دارا سیدعباسی

جام جم آنلاین ، فرزاد پیشکاری پیش از ظهرامروز چهارشنبه در نشست خبری در سنندج به جزئیات مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی برای خانوارهای سه دهک اول و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی پرداخت و افزود: در این مرحله سهم پرداختی مردم بر مبنای سال گذشته ثابت بوده و خانوارها با خرید حداقل ۲ میلیون ریال از سبد کالا برگ می‌توانند مشمول دریافت یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال افزایش اعتبار شوند.

وی در ادامه یادآور شد: ۱۱ قلم کالای اساسی در این طرح با مبنای قیمت‌ گذاری سال ۱۴۰۱ در فروشگاه های منتخب شهر و روستای سراسر استان کردستان عرضه خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک، خانوارهای استان می‌توانند از افزایش اعتبار یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی یارانه خود استفاده کنند.

پیشکاری با اشاره به برنامه‌های دولت برای پوشش دهک‌های بعدی تأکید کرد: دولت سیزدهم برای کمک به تامین سبد غذایی خانوارهای نیازمند این مهم را دنبال می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست دبه ۲.۵ کیلویی، ‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش‌بینی شده است.

پیشکاری اضافه کرد: همه خانوارهای مشمول طرح کالا برگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها