از مزرعه تا سفره را با رادیو تجربه کنید

برای آن دسته از شنوندگانی که علاقمند به شنیدن برنامه هایی با محوریت ایمنی و سلامت تغذیه هستند، می توانند روزهای پنجشنبه شنونده برنامه از مزرعه تا سفر به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر باشند.
کد خبر: ۱۴۱۲۹۲۷

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، نویسنده و تهیه کننده در این باره می گوید: این برنامه در قالب ساختار جدید روزهای پنجشنبه با محوریت ایمنی و سلامت تغذیه روی آنتن می رود و در این برنامه محصولات کشاورزی، باغی، زراعی و ... مورد بررسی قرار می گیرد. برنامه از مزرعه تا سفره از گروه تغذیه رادیو سلامت روانه آنتن می شود.

وی ادامه می دهد: موضوع روز پنجشنبه اول تیر به انواع فلفل سبز اختصاص دارد و سیروس سنگری کارشناس ارشد فیزیولوژی گیاهی و دکترای باغبانی مهمان برنامه خواهد بود. شناسایی و معرفی محصولات سالم به مصرف کنندگان از مزرعه تا سفره، دغدغه ما در این برنامه است. همچنین آشنایی مصرف کننده با محصولات کشاورزی و اهمیت تغذیه ای آنها در این برنامه با ارتباط تلفنی کارشناسان مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

این تهیه کننده اشاره می کند: این برنامه هر بار به معرفی یکی از محصولات غذایی از مزرعه تا سفره می پردازد. به عنوان مثال برای پرداختن به موضوع کاهو سراغ مزرعه دار می رویم و صحبتهای کارشناس کشاورزی را درباره سلامت کاشت، داشت و برداشت می شنویم و بعد هم بسته بندی محصول و ورود آن به بازار تا رسیدن به سفره خانوار خواهیم پرداخت. در این برنامه نکات کلیدی سازمان جهانی بهداشت برای غذای سالم و ایمنی غذایی از کشاورزان و تولیدکنندگان گرفته تا فروشندگان و مصرف کنندگان گفته می شود. بخشی به معرفی کشاورزان و مصرف کنندگان اختصاص دارد. آیتمی به عنوان پزشک مزرعه برای پرداختن به موضوع سلامت کشاورزان و منابع انسانی در محیط مزرعه داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها