دستفروشان جمعه بازار گرگان ساماندهی می شوند
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان

دستفروشان جمعه بازار گرگان ساماندهی می شوند

معاون زیربنایی شهرداری گرگان

آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری گرگان را تشریح کرد

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان به تشریح آخرین وضعیت ریز پروژه های عمرانی شهرداری گرگان پرداخت.
معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان به تشریح آخرین وضعیت ریز پروژه های عمرانی شهرداری گرگان پرداخت.
کد خبر: ۱۴۱۲۴۲۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش  جام جم آنلاین از گرگان، مقداد صادقیان ابتدا به وضعیت مرمت جاده سلامت پارک جنگلی النگدره اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات مقاوم سازی جاده و تعویض چوب های فرسوده با هدف حفظ و احیای جنگل و پیاده روی ایمن شهروندان در جاده ای به طول ۱۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در حال اجراست.

صادقیان در ادامه گفت: پروژه احداث کانال به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و سیلاب های شهری در میدان بسیج نیز با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شده است و طبق برنامه ریزی بعمل آمده ۱۵ تیرماه به پایان خواهد رسید.

وی به ساماندهی نمازخانه تفرجگاه ها اشاره کرد و گفت: مرمت و ساماندهی نمازخانه های جنگل ناهارخوران و پارک جنگلی النگدره جهت اقامه نماز شهروندان و مسافران تابستانی در کوتاهترین زمان ممکن با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان صورت خواهد پذیرفت.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان همچنین از روند احداث غرفه های کافه دختران در خیابان ایرانمهر بازدید کرد.

صادقیان در خصوص احداث نمازخانه در بازارچه هفتگی چهارشنبه بازار بیان کرد: پروژه ساخت ساختمان دوطبقه در بازار هفتگی ۴ شنبه بازار شامل یک طبقه نمازخانه و سرویس بهداشتی و طبقه دوم هم واحد با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گفته وی، این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان ظرف مدت ۴ ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها