معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:

با گره گشایی‌های دولت سیزدهم فروش تسهیلاتی تراکتور آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

۳۵ درصد از تسهیلات تبصره ۱۶ در آذربایجان‌شرقی پرداخت شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این‌که مهلت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ تا تیر ماه امسال تمدید شده است، گفت: تاکنون ۳۵ درصد این تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده و دستگاه‌های و بانک‌ها تا دو ماه فرصت دارند که ۶۵ درصد باقیمانده را پرداخت کنند.
کد خبر: ۱۴۰۷۸۰۹

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حسین فتحی در جلسه کمیته اشتغال استان، با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های عامل در استان، اظهار کرد: متاسفانه برخی بانک‌ها از پرداخت تسهیلات اشتغال خودداری می‌کنند و برای این اقدام خود بهانه‌های مختلفی دارند که مورد قبول نیست.

وی به تعهد ایجاد اشتغال ۴۷ هزار و ۱۶۵ در سالجاری در استان اشاره کرد و گفت: این تعهد به دستگاه‌های اعلام شده و توزیع شهرستانی آن در حال انجام است و انتظارمان از دستگاه‌ها این است هر چه زودتر توزیع شهرستانی ایجاد اشتغال را برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات انجام دهند.

وی از ایجاد و راه اندازی سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۹ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان در این سامانه بارگذاری و سال گذشته ۷۱۳ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

فتحی با اشاره به این‌که سال گذشته ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شد، گفت: امسال این تسهیلات به ۱۹۰ میلیارد تومان افزایش یافته که سقف هر فرد ۱۵۰ میلیون تومان و سقف کارفرمایی تا حدود چهار میلیارد تومان است.

وی، تحقق پرداخت تسهیلات اشتغال روستاییان و عشایر را در ۱۳ ماه گذشته حدود ۷۳ درصد اعلام کرد و گفت: ۸۴۲ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی و بازپرداخت تسهیلات در این زمینه به روستاییان و عشایر پرداخت شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها