استاندار لرستان:

حمایت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌ها ضروری است

خرم آباد-جام جم - استاندار لرستان گفت: حمایت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌ها ضروری است
خرم آباد-جام جم - استاندار لرستان گفت: حمایت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌ها ضروری است
کد خبر: ۱۳۹۷۱۶۳

به گزارش جام جم آنلاین لرستان فرهاد زیویار در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان چگنی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز چند پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری در شهرستان چگنی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند که ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبارات هر دو بخش بود.
وی با اشاره به افتتاح شرکت الکل سازی اکسیر الکل گدار ویسیان، افزود: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از این مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اعطایی اشتغال بوده است.
استاندار لرستان با بیان اینکه محصولات اصلی تولیدی این شرکت اتانول و متانول هستند، اضافه کرد: این شرکت ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار لیتر الکل طبی ۹۶ درصد، ۲ هزار لیتر الکل صنعتی متانول، تولید محصول جانبی الکل ضدعفونی و همچنین برای اولین بار در کشور پساب آن مبدل به ویناس (خوراک دام) می‌شود.
زیویار خاطرنشان کرد: همچنین امروز مرکز سلامت بااعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که سال گذشته نیمه‌کاره بود امسال تکمیل و تجهیز شد و کادر آن نیز مستقر شده و در روزهای آتی به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به ۲۰ روستا نیز امروز در چگنی مورد بهره‌برداری قرار گرفت که ۳۳۰۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند.
استاندار لرستان ادامه داد: استخر سرپوشیده نیز جزء پروژه‌های ناقص بود که با اعتباری بالغ‌بر ۲۱ میلیارد تومان تکمیل و امروز افتتاح شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
زیویار با بیان اینکه بخشی از تکمیل این پروژه‌ها با کمک خیرین بوده است، گفت: ۹۰ درصد پروژه‌های عمرانی با اعتبارات دولتی بوده و پروژه‌های سرمایه‌گذاری پشتوانه بخش خصوصی دارند که پای‌کار آمده‌اند.
وی اظهار کرد: حمایت دولت برای تکمیل طرح‌ها در دستور کار قرار دارد اما با توجه به منابع محدود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ضروری است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها