بیمار کرونایی در بیمارستان های همدان بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های این استان هم اینک به ۱۱۸ نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۳۹۳۷۱۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا توقیری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در یک هفته گذشته سه هزار و ۸۱۸ نفر است.

وی با بیان اینکه ۱۶۹ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی هفته گذشته شناسایی شدند ادامه داد: شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند نیز به ۲۵ نفر رسیده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان همچنان صفر است و شمار متوفیان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۴۱۷ نفر رسید.

توقیری گفت: مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۱۴۹ هزار و ۸۹۵ نفر رسیده است.

وی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۸۹ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

توقیری افزود: یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۴۳ نفر در استان همدان دُز اول، یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۵۲۱ نفر دُز دوم، ۵۸۷ هزار و ۲۱۳ نفر دُز سوم و ۳۲ هزار و ۱۱۲ نفر دُز چهارم را تاکنون دریافت کرده اند.

وی درباره آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در موج جدید کرونا اظهار داشت: امکان بستری بیماران، تامین داروهای مورد نیاز، دریافت نمونه و پاسخگویی سریع فراهم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها