چه وسایلی درصد بالایی از خودرو‌های فرسوده را شامل می‌شوند؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت:متاسفانه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها روی هم رفته درصد بالایی از وسایل نقلیه فرسوده را شامل می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۹۱۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد رازقی اظهار كرد: در شهر تهران روزانه ما با قریب به ۲۰ میلیون سفر درون شهری مواجه هستیم که برابر جدول و نمودار موجود حدود ۴۹ درصد از ترددها با سواری و وانت، حدود ۱۸  - ۱۹ درصد با اتوبوس و مترو ، ۱۸ درصد تاکسی ها وظیفهجابجایی شهروندان را برعهده دارند.

سرهنگ رازقی بیان کرد: متاسفانه تاکسی ها و اتوبوس ها روی هم رفته درصد بالایی از وسایل نقلیه فرسوده را شامل می شوند و کارآمد لازم را ندارند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: هرچند در سالهای گذشته برای بهسازی و نوسازی حمل و نقل عمومی اقدامات زیادی صورت گرفته است اما آن کارآمدی لازم را ندارند و متاسفانه درصد بالایی از آنها فرسوده هستند که همین یکی از علت های آلودگی هوا در شهر تهران است.

وی گفت: این وسایل نقلیه روزانه و به طور مستمر در حال تردد هستند و سهم زیادی در جابجایی مسافر دارند باعث می شود آلودگی هوا تشدید گردد و اگر در این خصوص چاره اندیشی نشود این آلودگی کماکان وجود خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها