استاندار همدان:

در حوزه‌ بانکداری نیازمند یک تغییر رویه جدی هستیم

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه‌ بانکداری نیازمند یک تغییر رویه جدی هستیم، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ درآمدزای کشور به شکل علمی و کارشناسی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۳۸۸۹۸۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه با دکتر آقایی معاون مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دارایی، اظهار داشت: هماهنگی خوبی بین وزارت اقتصاد و دارایی، و مدیریت استان همدان برقرار است.

 استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه بانکداری نیازمند یک تغییر رویه جدی هستیم، افزود:باید بهره‌گیری از ظرفیت‌ و قابلیت‌های درآمدزای کشور، به شکل علمی و کارشناسی صورت بگیرد.

وی بیان کرد: در تدوین برنامه هفتم توسعه باید حل چالش‌ها و مشکلات اقتصادی کشور اولویت باشد و این مهم یاری و همکاری متخصصان امر را می‌طلبد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه جهت پیشبرد عملیاتی‌سازی برنامه‌های دولت سیزدهم، ضرورت دارد بانک‌ها نقش سازنده و موثر را به درستی ایفا کنند، گفت: بهبود و ارتقای سطح معیشت در گرو اصلاح‌های ساختاری در حوزه اقتصادی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در استان همدان، اجرای کامل قوانین در حوزه مالی در سطح بسیار قابل قبولی است‌، حاظرنشان کرد: در استان، کمیته مبارزه با فرار مالیاتی شکل گرفته است که نتایج و ثمرات چشمگیری نیز به همراه داشته است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها