کرمانشاه میزبان دوره آموزش سه روزه (پازک)

رئیس پیشگیری از اعتیاد کشور؛زنان و کودکان گروه های حساس جامعه هستند/مصرف مواد مخدر در زنان چند برابر شده

کارگاه سه روزه آموزشی پیشگیری از اعتیاد امروز هفتم لغایت نهم آذر ماه با حضور کارشناسان و مربیان از استان های لرستان، همدان، خوزستان، منطقه آزاد کیش و کرمانشاه در خانه معلم کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۷۶

جام جم آنلاین -ماریت قازاریان در جمع کارشناسان و مربیان منطقه ای پیشگیری از اعتیاد، اضهار داشت؛ برگزاری این کارگاه ها کار راحتی نیست، ما در این کارگاه با هدف اینکه در خدمت زنانی که همسر ان آنها معتاد است باشیم، امروزه در بین زنان شیوع اعتیاد زیاد شده لازم است تا جایی که توان داریم در راه سالم زندگی کردن مادران این تربیت کنندگان کودکان و نسلهای آینده کوشا بپاشیم.


مسؤول برنامه پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان (پازک)، در ادامه گفت: ما اگر دانش کسی را افزایش می دهیم حتما باید با تغییر رفتارها باشد.


قازاریان در خاتمه سخنانش با اشاره به اینکه تنها اعتبار مربوط به خط ملی است، گفت؛ در راه خدمات رسانی برای گسترش برنامه های پیشگیری از اعتیاد در کشور نیاز به اعتبارات لازم داریم و اگر پشتیبانیهای لازم باشد موضوع را می توان با گستردگی های بیشتری ادامه داد.


مسعود پایدار«معاون پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان»، در ادامه بحث، اظهارداشت: مصرف مواد مخدر در زنان نسبت به سنوات گذشته چند برابر شده است و ما در سطح استان گرایش آن را پیگیر هستیم.
پایدار در ادامه گفت: امیدوارم با برنامه ریزی منظم و آگاهی رسانی به موقع اعتیاد در زنان و کودکان بهبود یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها