پیشکسوتان خدمت به اهل بیت شهدا و ایثارگران تجلیل شدند

طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان و خادمین ایثارگر، پیشکسوتان خدمت به اهل بیت شهدا و ایثارگران تجلیل شدند.
طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان و خادمین ایثارگر، پیشکسوتان خدمت به اهل بیت شهدا و ایثارگران تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۳۷۴۳۴۱

هرمزگان-جام جم انلاین-طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان و خادمین ایثارگر، پیشکسوتان خدمت به اهل بیت شهدا و ایثارگران تجلیل شدند.

 

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان و خادمین ایثارگر برگزار شد، گفت: خدمت بی‌منت شما در کارنامه ثبت شد چرا که شرایط سخت دوران جنگ و محدودیت‌هایی که در آن زمان بود را با تدبیر مدیریت کردید.


 وی افزود: شما با سرپرستی از فرزندان شهدا، پیگیری امور تحصیلی آنان، همراهی و همدردی با والدین شهیدان را که در سوگ فرزندانشان بودند و مسئله خدمات درمانی جانبازان را با مدیریت خود به نحو شایسته‌ای انجام دادید.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عنوان کرد: شما توانستید با ایجاد ارتباط عاطفی با فرزندان شهدا خلا بزرگ بی‌پدری را تا حدودی حل کنید و یقین داشته باشید اجر معنوی اقدامات ارزشمند شما در دنیا و آخرت محفوظ است.


 در مراسم یاد شده ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی، عده‌ای از بازنشستگان و خادمین ایثارگران به بیان خاطرات خود در دوران خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها