با سفر ریاست محترم جمهور به همدان؛

بخشی از پروژه های نیمه تمام ورزشی تامین اعتبار می شود

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بخشی از پروژه های نیمه تمام ورزشی با سفر ریاست محترم جمهور به همدان تامین اعتبار می شود
کد خبر: ۱۳۷۱۱۷۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، شکوه فر اظهار کرد: امروز ۹ پروژه در دو شهرستان بهار و کبودرآهنگ بازدید کردیم و انشالله در سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان بخشی از این پروژه ها تامین اعتبار و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: نگاه دولت در ورزش و جوانان عدالت محوری است و همه مسئولین ورزش در حوزه عدالت محوری می بایست دغدغه مند باشند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد چهار هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که از دولت‌های قبل به ارث گذاشته شده است.

شکوه فر تصریح کرد: پروژه‌هایی اکنون در کشور داریم که از ۵ درصد تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای اتمام این پروژه ها به ۱۵۰ هزار میلیارد اعتبار نیاز است.

وی در خصوص پروژه‌های استان همدان نیز گفت: صبح امروز ۹ پروژه در دو شهرستان بهار و کبودرآهنگ بازدید کردیم و انشالله در سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان بخشی از این پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه ها در سفر ریاست محترم جمهور طبقه بندی خواهد شد و بنا داریم در کل کشور تا ۲ سال آینده پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت نیمه تمام نداشته باشیم.

وی با مهم خواندن شناسایی استعدادها و پتانسیل‌های ورزشی در جهت توسعه ورزش قهرمانی افزود: آمایش سرزمین ورزشی در کشور به صورت علمی با بررسی فضاهای ورزشی استان‌ها، توانمندی جسمی و ژنتیکی ورزش کاران با تمرکز بر سوابق و توانمندی‌های ورزشی استان‌ها در راستای توزیع امکانات ورزشی مناسب به طور جدی در حال پیگیری است.

شکوه در ادامه ازنگاه مثبت نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از جامعه ورزش و جوانان استان قدردانی کرد و‌ گفت‌: این استان ظرفیتهای بسیار خوبی در ورزش دارد و امروز می بینیم از شهرستان کبودرآهنگ چندین ورزشکار در سطح جهان و آسیا صاحب مدال هستند.

وی با اشاره به قهرمانانی همچون رضا قیطاسی گفت: قهرمانی در مبادین بین المللی حرکت به سمت قله‌های جهانی و کسب آبرو برای مردم استان و کشور است.

شکوه فر با اشاره به استعدادهای بانوان کبودرآهنگ در عرصه قهرمانی اظهارداشت: مناسب سازی ظرفیت های ورزشی برای بانوان با انجام آمایش سرزمین در حوزه ورزش در راستای افزایش استفاده و بهره برداری ورزشی بانوان در دست اقدام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها