تقویت نیروی انسانی در اولویت کاری آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تقویت نیروی انسانی در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۷۰۷۲۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمود نقوی در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: امروز خرسندیم که استان همدان به عنوان یکی استان های برتر در خصوص همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش است و امیدواریم مصوبات و نتایج خوبی حاصل این جلسه باشد که به جد پیگیر مصوبات می شویم.

نقوی با اشاره به ضرورت توسعه و پیگیری های جدی همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش افزود: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری یادآوری فرمودند باید طوری باشد که دستاوردهای نظام را تحت شعاع قرار ندهد.

وی با بیان اینکه سطح سواد امروزه مردم با اوایل انقلاب قابل قیاس نیست، عنوان کرد: اما این در حالیست که ایراداتی در نظام تعلیم و تربیت وارد است که ریشه آن به آموزش و پرورش در ۸ سال گذشته بر می گردد.

نقوی بازنگری جدی به رویکرد ۲۰۳۰، تقویت نیروی انسانی و توجه به دانشگاه فرهنگیان را در اولویت کاری خود دانست و افزود: نگاه به ۲۰۳۰، نگاه در برابر اعتقادات مذهبی است.

مدیرکل آموزش و پرورش بابیان اینکه ۵ هزار معلم قرآنی در سال های گذشته که از طلاب بودند در مدارس جذب شدند، تصریح کرد: در ۸ سال گذشته معلمان قرآنی از مسیر خودشان کنار زده شدند و این در حالیست که باید تقویت سند تحویل بنیادین و نگاه دینی دانش آموزان خروجی این مهم با همکاری های حوزه علمیه باشد.

وی از همکاری ۲۰ نهاد با آموزش و پرورش خبر داد و افزود: اولویت اصلی ما همکاری با حوزه علمیه خواهران و برادران است و باید طلاب به مدارس ورود پیدا کنند و در راستای تقویت این مهم بکوشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: امیدواریم با کمک مسئولین، آموزش و پرورش با سرعت بیشتر و توان بالا در خدمت دانش آموزان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها