معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد:

تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار برای مدارس هدف در طرح شهید سلیمانی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار برای مدارس هدف در طرح شهید سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۰۰۱۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، عبداله جعفری با اعلام خبر فوق، گفت: در راستای تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی و به منظور تکمیل این پروژه ها، به اعتبارات استانی و مشارکت خیرین عزیز نیازمند هستیم.

جعفری با بیان اینکه به جهت احداث و تکمیل 75 پروژه ورزشی درون مدرسه ای استان همدان و سرعت بخشیدن به اجرای این طرح ها، خیرین با سخاوت مدرسه ساز و ورزش یار در کنار آموزش و پرورش ایستاده اند، افزود: علاقمندان به این کار خیر می توانند با مراجعه و دریافت اطلاعات مدارس هدف، بانی خیر برای دانش آموزان، فرزندان و آینده سازان این استان باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال جاری 58 زمین چمن مصنوعی 550 متری، 6 سالن ورزشی 608 متری، 5 زمین مخصوص بازی های ساحلی و 6 کلاس درس تربیت بدنی با هدف توسعه سرانه فضاهای ورزشی در اختیار دانش آموزان استان، همزمان با سراسر کشور احداث شود.

جعفری تصریح کرد: در این راستا و با دستور استاندار همدان و حمایت فرمانداران و بخشداران، تمامی دستگاه های اجرایی همکار با آموزش و پرورش در یک تلاش جمعی در حال زمینه سازی اجرای مطلوب این پروژه ها هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر حدود 10 هزار دانش آموزی که از امکان این فضاهای ورزشی درون مدرسه خود بهره مند خواهند شد، مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله امکان استفاده از چنین فضاهای ورزشی را برای مردم عزیز به ویژه نسل جوان نیز فراهم خواهد ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها