استاندار ایلام عنوان کرد:

مهمترین اولویت استان تا اربعین تجهیز امکانات و ایجاد زیرساخت‌ها در این حوزه است

ایلام - جام جم آنلاین ؛ استاندار ایلام گفت: مهمترین اولویت استان تا اربعین تجهیز امکانات و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه است
کد خبر: ۱۳۶۹۴۰۶

 به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام‌نیا  از تکمیل ۶۰ درصد زیرساخت‌های اربعین در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم با کمک ستاد اربعین مرکز و استان و همچنین با مساعدت استان های معین ۴۰ درصد باقیمانده را نیز تکمیل کنیم.

وی درمورد  افزایش اعتبارات اربعین نیز گفت: ۸۰ میلیارد اعتبار اربعین بود که با پیگیری های انجام شده این عدد به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت که این رقم نیز برای تکمیل زیرساخت ها تجهیز ناچیز است و تلاش داریم علاوه بر این اعتبارات از دیگر دستگاه ها و نهادهای انقلابی و وزارتخانه ها کمک بگیریم.

بهرام نیا افزود: وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین کشور و معاون وزیر امور خارجه تا قبل از ایام اربعین در خصوص افزایش گیت ها، افرایش خدمات دهی و ... با دولت مرکزی عراق رایزنی هایی خواهند داشت تا بتوانیم خدمت دهی شایسته ای به زائران داشته باشیم. 

استاندار ایلام در ادامه مهمترین اولویت استان تا اربعین را تجهیز امکانات و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه اعلام کرد و گفت: در این ایام برنامه داریم موضوع بهداشت و تامین غذای گرم و آب سرد را در دستور کار قرار دهیم.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها