انجام عملیات انشعاب‌گیری از خطوط گازدار انتقال سراسری

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در راستای ایجاد توازن در ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای واجد شرایط استان و با عنایت به نیاز مردم دهستان پاعلم شهرستان پلدختر، روستاهای اطراف و صنایع منطقه با پیگیری‌های متعدد ، مجوز هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران جهت برداشت گاز طبیعی از خط صادراتی ۵۶ اینچ ششم سراسری دریافت شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۹۴۷
انجام عملیات انشعاب‌گیری از خطوط گازدار انتقال سراسریبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: کرم گودرزی افزود: این اقدام، گام بسیار مهمی  در راستای تسریع در گازرسانی به روستاهای محور پا علم و صنایع آن است.

 وی ادامه داد: عملیات انشعاب‌گیری از خطوط گازدار انتقال سراسری، از عملیات‌های پر ریسک محسوب می‌شود که با هماهنگی و همکاری تمامی عناصر اجرایی بصورت کامل و بدون حادثه انجام شد.
 
گودرزی تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت و آماده‌سازی بستر گازرسانی برای صنایع و واحدهای تولیدی را یکی از اهداف اساسی و راهبردی شرکت گاز استان لرستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت توجه ویژه به بحث تولید و صنایع است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های دیگر صنایع و همچنین ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی برای شهرک‌های صنعتی، این شرکت اقدام به اخذ انشعاب و برداشت گاز از خطوط انتقال سراسری جهت کارخانه سیمان سفید ازنا و شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان دورود کرد.

وی بیان کرد: این اقدام،  گام مهمی در راستای تسهیل در تولید و ایجاد زیرساخت گاز بعنوان انرژی پایدار صنایع و حرکت در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها