دستگیری دزدان مغازه با 50 شاه کلید

اعضای باندی که برای سرقت از مغازه ها 50 شاه کلید همراه داشتند ، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۴۶۱۰۱

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ " محمد قاسم طرهانی" ، جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این پرونده  اظهار داشت: درپی سرقت های متوالی از مغازه های شهروندان در محله شهرک دانشگاه تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری 154چیتگر قرار گرفت.


وی افزود: ماموران کلانتری پس از رصد های اطلاعاتی و تحقیقات محلی هویت 3 عضو یک باند حرفه ای سرقت را شناسایی کردند.تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در تاریخ سیزدهم آبان ماه تیم عملیات کلانتری سارقان را در حین تخریب قفل مغازه رویت می کنند که سارقان بلافاصله از محل متواری می شوند و با تعقیب و گریز 3نفر سارق 30الی35 ساله دستگیر می شوند.


وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از سارقان50 عدد شاه کلید برای باز کردن قفل مغازه ها کشف شد، افزود: متهمان سابقه دار بوده و بارها به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده اند.متهمان تا کنون به 10 فقره سرقت از مغازه و منزل اعتراف کردند.


سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه شناسایی مالخر این سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار دارد، خاطرنشان کرد: متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها