513 مرکز روستایی در كردستان دارای شبکه فیبرنوری هستند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تاکنون 513 مرکز روستایی استان به فناوری فیبر نوری مجهز و از خدمات و مزایاي این شبکه بهره‌مند شده‌ اند.
کد خبر: ۱۳۴۱۰۳۳
 آزاد حکمت در گفتگو با جام جم آنلاین کردستان با بیان اینکه در ابتداي امسال اجراي 50 كيلومترشبكه فيبر نوري در مناطق مختلف كردستان در دستور كار قرار گرفته است اظهارداشت: تا كنون 30 كيلومتر از اين مقدار اجرا و به پايان رسيده و باقيمانده آن نيز در حال اجرا است.

وی به برنامه‌ریزی برای تجهیز کردن ديگر نقاط استان بر اساس اولويت هاي موجود به فیبر نوری تا پایان امسال اشاره كرد و گفت: به محض اخذ قرارداد با پيمانكار مربوطه نسبت به اجراي پروژه هاي تدوين شده در اين راستا اقدام خواهد شد.

مدير مخابرات منطقه كردستان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر چهار هزار و 772 كيلومتر فيبر نوري در استان اجرا شده كه چهارهزار و142 كيلومتر آن در نقاط روستايي و 630 كيلومتر ديگر آن در نقاط شهري به اجرا درآمده است.

حکمت یادآور شد: افزایش رضایتمندی مشترکان، ارائه انواع سرویس‌ها در بستر Ip، بهبود کیفیت خدمات مخابراتی در حوزه تلفن ثابت ، ارتقای امنیت اطلاعات،اجراي فيبراختصاصي براي مشتريان.G، توسعه زير ساختِ سايت هاي تلفن همراه براي نصب و راه اندازي تجهيزات تكنولوژيهاي 3G,4G از جمله مزایای اجراي پروژه هاي فیبرنوری است.

وي همچنين بيان داشت:اجراي پروژه هاي مختلف در حوزه شبكه فيبرنوري، توسعه چشمگير زير ساخت ها وبهبود كيفيت شبكه ارتباطي و مسير انتقال را به دنبال دارد كه اين مهم در راستاي رعايت اصل مشتري مداري نقش بسزايي دارد.

وی اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز سازمان‌ها ویا شرکت‌های متقاضی، زیرساخت‌های ارتباطی بر بستر فیبرنوری در تمام نقاط داخل شهري استان را فراهم کند تا شاهد توسعه همه جانبه استان باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها